Ajattelin, että hyödyllinen monelle. Hinnat ovat äskettäin nousseet.
Kairo
Citadel 40
Koptimuseo 40
Dahshour 25
Egyptiläinen museo 50***
Egyptiläinen museo SEKÄ muumiohuone 80***
Islamilainen museo 30
Pyramidien alue (huom, vain alue) 50
Pyramidit, 20-150 LE, isoimman ollessa tietenkin tuo 150 LE
Sakkara 40
Luxor, West Bank
Deir el Medina 25 LE
Hatshepsut 26
Medinet Habu 25
Ramosen hauta 25
Ramesseum 25
Eyn hauta 20
Tutankhamunin hauta 80*
Kuninkaiden laakso 71**
Kuningatarten laakso
Luxor, East Bank
Luxorin museo 70
Muumiointimuseo 40
Luxorin temppeli 40
Karnakin temppeli 50
Edfu
Edfun temppeli 40
Kom Ombo
Kom Ombo 25
Assuan
Abu Simbel 80
Assuanin pato 8
Assuanin museo 25
Kalabshan temppeli 35
Nuubialainen museo 40
Philaen temppeli 40
* hauta on Kuninkaiden laaksossa
** peruslippuun kuuluu 3 valinnaista hautakäyntiä, useamman haudan liput maksavat enemmän. Hinnasto sisäänkäynnin edessä. Laaksossa on kymmeniä hautoja, joista kaikki eivät ole aina avoinna yleisölle.
*** yhteislippu kannattanee ostaa sisäänkäynnillä. Itse ostin ensin vain museoon lipun ja sisällä museossa vasta muumiohuoneeseen lipun joka maksoi yksittäin ostettuna melkoisen paljon, tuolloin 70 LE.
Info - hintoja nähtävyyksiin Luxor/Kairo
3
596
Vastaukset
Kuningatarten laakson hinta uupui, se on 25 LE.
- tietoa,
kiitos näistä.
- hjk2
On ihan kiva saada paikallista hintatietoa, polttoaineiden hinnat ovat nousseet paikallisesti 1 LE/ litra >1,4 LE / litra. Se on melkoinen muutos. Tämä on tässä vuoden vaihteen tienoilla realisoitunut. Pitää muistaa tuo suhde n. 70 Le:tä on noin 10 euroa. Vaan onhan se sopivaa kääntää se myös omalle valuutalle jotta hokaa tuon hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047