http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000005&conference=4500000000001634&posting=22000000023480637
Täällä on monia vhh:n vastaisia kommentteja auki. Miksi ette ole kumonneet väitteitä? Vai eikö tosiaan löydy sopivia argumentteja vhh:n puolesta?
No vastatkaa nyt!!
7
897
Vastaukset
- Läski-Lari
Tämä on sota läskiä vastaan, ei "läskejä".
- vastaus.
Miten tämä liittyy resepteihin???
- Larppi-Karppi
Kummeksun vain, kun ei sitten löydykään hyviä argumentteja niin loistavaksi väitetyn vhh:n puolesta.
Pistää kyllä aika lailla epäilemään... - mmmmmmm
Larppi-Karppi kirjoitti:
Kummeksun vain, kun ei sitten löydykään hyviä argumentteja niin loistavaksi väitetyn vhh:n puolesta.
Pistää kyllä aika lailla epäilemään...Jotenkin minusta vieläkin tuntuu siltä että tässä ei ole kyse reseptistä.
- perusteluja
halajat niin käypä www.karppaus.info!!!!!!!!!!!
- Keittiöön
VHH kannattaa pitää ainoastaan määräaikaisena diettinä, elämäntapana se lyhentää elinikää ehkä parillakymmenellä vuodella (riippuen aloitus iästä), johtuen kolestrooliarvojen kohoamisesta.
- Aironziiffi
Keittiöön kirjoitti:
VHH kannattaa pitää ainoastaan määräaikaisena diettinä, elämäntapana se lyhentää elinikää ehkä parillakymmenellä vuodella (riippuen aloitus iästä), johtuen kolestrooliarvojen kohoamisesta.
Minä karppasin noin puoli vuotta lähellä nollatasoa, painoa putosi parikymmentä kiloa. Satasesta pudotin kahdeksaankymppiin. Ketoosin saavutin parissa päivässä ja säilytin koko kuurin ajan. Kuiduista veisasin viis, sillä tarkoituksenani ei ollut niuhottaa loppuelämää vaan ainoastaan kokeilla painon pudotusta nälkää näkemättä. Onnistuihan se, tosin kuntosaliharjoittelun jouduin lopettamaan kokonaan ja huimaus oli koko ajan läsnä. Ruokani oli pelkästään lähes hiilaritonta, vitamiinit otin pillereistä... Kolestroolitasoni oli kuurin alussa 4,7 ja lopussa 8. Terkkarin lääkäri tarjosi jo pillereitä, mutta sanoin muuttavani ruokavaliota ja tulevani uusinta mittaukseen kolmen kuukauden päästä, jossa arvoni olivatkin pudonneet viiteen.Beneklolia kun vielä aloin käyttämään niin lukema on nyt 4,2 ja painoni on 82kg. Nykyään kiinnitän suurimman huoimion kaloreihin, sillä hiilareiden lisäksi myös rasvat lihottavat ja aiheuttavat veriarvojen muutoksia haitalliseen suuntaan, varsinkin silloin kun ei olla ketoosissa ja se tuskin on elämän tarkoitus. Kolme vuotta on tuosta kulunut ja lukemat ovat edelleen samat. Liikkua kannattaa aina sen olen havainnut auttavan, niin henkisesti kuin fyysisestikkin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738