Onko kokemuksia, onko Doximed 150mg (7 vuorokauden kuuri) auttanut poskiontelotulehdukseen? Kiitos!
Doximed poskiontelotulehdukseen
6
15794
Vastaukset
- vvvvvvvvvvv
ei auttanut, mutta sitä ei tiedä ennenkuin kokeilet =)
Sain tuon jälkeen amorion 750mg, mutta ei tehonnut sekään=( - *eve*
Mulla on zithromax kuuri poskiontelotulehdukseen. Amoriumista sain allegisia reaktioita!
- äxyx
Takavuosina sairastin usein poskiontelotulehduksia. Ne hoidettiin Doximycinillä, joka on Doximedin rinnakkaisvalmiste. Maha meni joskus sekaisin, mutta poskiontelot tulivat kuntoon.
- valmistajilla eroa..
Sain 8 pv:n kuurin keuhkoputkentulehdukseen,ei tullut kuuria syötyä loppuun kun lääke oksettaa.2x tuli oksennus eri päivinä kun otin tyhjään mahaan.Haittavaikutuksissa lukee et oksettaa 1-10 % käyttäjistä.Olen syönyt tetrasykliiniä -90-luvulla,mutta lääkeaine oli laitettu kapselin sisään ettei ärsyttäisi mahaa,suomalaisen valmistajan...tietty.
- doximed150
Pssst. Tuoteselosteessa lukee, että lääke pitää ottaa aterian yhteydessä, mielelläään ei maitotuotteiden kanssa.....
- Henna
Minulla Doximycin ei ole auttanut poskiontelotulehdukseen.
Poskiontelotulehduksessa ns. tukihoitona kannattaa käyttää viikon ajan säännöllisesti Nasolin-nenäsuihketta ja huuhdella sarvikuonokannulla poskionteloita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309