kuinka tuolla www.silkroadonline.net kui siel muka voi vaihataa salasanan ku siellä on sellanen ku change PW mut kun se kysyy ID ja e-mailii ja kun pistän ne siihen ni se alkaa jotain tehä mut lopettaa siihen ja tulee tyhjä sivu.
SIIS HÄH
2
320
Vastaukset
- M.I.K.
Mä oon itekki pelannu silkroadii ja
mä oon asentanu sen ja oon pelannu Vuoden ja sitte mä oon yrittäny kans vaihtaa PW ja
Sitte se kysyy E-mail adress, ID
JA kun ne laittaa siihen niin kyllä se lataa jotain ja sitte siinä näytöllä näkyy
Pass Word has changed.
Että sit sun koneella on joku vika (tai se tilttaa muuten vaan että kannattaisi sulkea
kaikki muut ohlejmat)- MegaComica
olen yrittänyt pelata kyseistä peliä mut koneen tehot ei riittäny tai jtn. mikä ei anna silkin käynnistyä, mut tää on sit vaa luulo/ehdotus et yrittäkää uudellee ja kattokaa teiän roskaposti- ja saapuneet-kansio,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164