Sopivatko millä tavalla yhteen? Kokemuksia?
Vaaka (N) ja Kalat (M)
4
1318
Vastaukset
- ...*
hmm..jos on luottamusta.. itse olen vaaka.. ja en ottanu alku vaihetta tosissani.. ja se kalvas suhdetta vuoden verran..kunnes kalat oli valmis luvuttaa.. luottamuspula..
- Danya
Kolme vuotta yhteiseloa takana,vaikee suhde,mutta emme ole halunneet luovuttaa.Tahtoa ja lujuutta vaatii paljon olemme eronneet ja palanneet yhteen,mutta mielestäni se on vahvistanut suhdettamme;)mutta yhessä ollaan rakkaudesta...
- susanne86
meillä ei toiminut.
Ystävänä kalatmies on kyllä ihan ykkönen. - VaakaN-66
Olin naimisissa melkein 15 vuotta kalan kanssa, mutta eroon se päättyi. Hän sanoi "ei minulla ole mitään ongelmia" ja luuli kai että sillä se suhde säilyy.
Kai siinä muutakin on kuin tähtimerkit, mutta ehkä kalat ovat liian realisteja ja tasaisia vaa'an pariksi. Kaloja ei saa innostumaan oikein mistään, he ovat harkitsevia jopa saamattomia siitä syystä. Vaaka taas menee täysillä ja miettii vasta sitten.
Intohimoa oli ensin, mutta sekin kuihtui arjen keskellä. Kalat ei kaivannut läheisyyttä niin usein kuin vaaka.
Tämä kuitenkin vain yhden parin tarina, joten älä liikaa näihin katso. Vaaka ja kaksoset kuulemma sopivat hyvin, kun ovat ilman merkkejä molemmat. Nyt viiden vuoden jälkeen voin sanoa, että ei se herkkua aina ole sekään, että molemmat merkit liihottavat korkealta ja kovaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190