mitä mieltä olette katrin musiikkityylistä? pidätkö nykyisestä vai haluaisitko kuulla toisenlaista katria? jos haluaisit, niin minkälaista?
ostatko hänen levyjään?
oma mielipiteeni on se, että jos katrin musiikkityyliä muutettaisiin vähän rokimmaksi, katri myisi paljon paremmin. olen kuullut monien aikuisten miestenkin pitävän katrin äänestä, mutta en usko, että he ovat kiinnostuneita ostamaan levyä, joissa lauleskellaan mansikkamäistä sun muista kauniista asioista. katrihan on itsekin toivonut saavansa esittää vähän menevämpää musiikkia nykyiseen verrattuna;
kyllähän pakarisen hannakin muutti melkoisesti linjaansa esikoislevyn jälkeen.
katrilla on aivan ihana ääni joka pääsee kyllä oikeuksiinsa esittämässään musiikissa, mutta mielestäni katrin persoonallisuus ei täysin vastaa musiikkityyliä. katri on räväkämpi persoona, joka on ristiriidassa kokonaisuutta ajatellen. välillä tuntuu, että katri joutuu pidättelemään todellista minäänsä musiikkinsa takia.
katrin musiikkityylistä
3
549
Vastaukset
- ostanut
mutta radiosta olen tietysti kuullut mansikkamäen sekä sen ihan ekan sinkkujulkaisun biisin nimeä en muista.
En ole siis fani. Mutta varmaan tällainen "puolueeton" mielipide olisi paikallaan.
Suomessa on tälla hetkellä valtava kilpailu "rokimpien" biisien esittäjien kesken siinä genressä on valtava kilpailu jokainen kynnelle kykenevä naispuolinen artisti tätä nykyä haluaa olla niin "rock"!
Katrin kannattaa ehdottamasti jatkaa nykyistä linjaansa koska siinä on selkeä markkinarako aivan kuin Katrin debyyttilevyn menestys osoitti.
Hanna Pakarisen kanssa ei kannata lähteä kilpasilla koska muuten Katria tultaisiin vaan vertailemaan Hannaan, joka on mestari omassa genressään.- mielipiteitä?
juu, en missään nimessä tarkoita, että katrin tulisi vaihtaa suomen kieli englannin kieleen. no mutta, meneehän se näinkin. itse vaan en katrin levyjä tule ostamaan jos tuolla linjalla pysytään.
- turhuus
musta se on kyll aika turha laulaja nyt yleensäkki.sama ku katoais musiikkimaailmasta kuten myös muutki viimevuotiset idolsit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707