Ostin vähän aikaa sitten 5 kupari monnista, ja sellaista ajattelin täältä kysyä että onko ihan normaalia että ne välillä "jähmettyy" paikalleen joksikin aikaa, ja sitten taas lähtee vipeltään. koitin etsiä tietoa tästä "jähmettymisestä" mutta missään käymilläni sivuilla ei lukenut tästä jähmettymisestä.
Kupari monnisista..
2
379
Vastaukset
- RRR
Taitaa kaikille monnisille olla tyypillistä että hetken aina mietiskelevät paikoillaan.
Mulla on pikkumonnisia,leopardimonnisia,purjenonnisia..
Kyllä noi ainakin välillä "jämähtelee" ja sitten taas jatkavat "hommiaan" ;OD - minullakin
Joo, ne jähmettyy kun mutustelee ruokaa (suu tyhjäksi) ja silloin kun ne säikähtää tai sitten niille tulee "luova tauko". Mutta oletkos nähnyt jo kun ne saa hepuli kohtauksen. Mun kuprut sekoo yleensä iltaisin, ensin mä luulin et ne sairastu johonkin kuoleman tautiin, mut kun ne ei tee sitä joka ilta ja sitä paitsi niillä näyttää olevan sika hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239