Heippa vaan kaikki vanhemmat! :)
Mulla on sellaista asiaa, että...olemme menossa naimisiin ja meistä olisi hauska ajatus laittaa hääkarkkeihin lausahduksia lasten suusta.
Eli pyytäisinkin nyt teitä ystävällisesti kysäisemään pikku palleroiltanne mm. seuraavia kysymyksiä:
"Mitä on avioliitto?"
"Mitä on rakastuminen?"
"Miksi ihmiset menee naimisiin?"
Tms. (keksikää myös vain itse kysymyksiä)
Netistäkin olen löytänyt aimo tukun lausahduksia lasten suusta liittyen rakkauteen, häihin ja parisuhteeseen, mutta olisi kiva kuulla uusia versioita! :))
Jos joitakin huvittavia letkautuksia kuulette, niin olismme ikionnellisia jos voisitte kirjoittaa ne meille tähän viestiin vastauksena. Liitättehän lausahduksen perään myös lapsen iän ja sukupuolen.
Kiitos paljon paljon paljon jo etukäteen kaikille vastanneille!!! :)))
Lukekaa tämä
9
4282
Vastaukset
- meidän 4 vee
Kysäisin tuossa huvikseni nuo sinun kysymykset 4 ja kaksi veeltä...kaksi vee vastasi jokaiseen että baabi (barbi, mitä lie taas ajattelemassa :D) Mutta 4 veen vastaukset:
Avioliitto - poliisilta pitää hakea
Rakastuminen - silloi mennää naimisiin
miksi menee - Johan mä sanoin..
Nämä oli pojan vastauksia :D - yksi jonka
kuulin serkun lapselta (5v.):
Naimisissa olo on sitä että pääsee samaan sänkyyn... - morsian*
Hehe, kiitoksia!!! :) Nuo oli hauskoja!! ;D Lisää vaan vastauksia tänne kaikilta ketkä lukee tämän viestin! :)
- mannanna
"Mitä on avioliitto?"
*** kokous, missä opitaan liikennesääntöjä.
"Mitä on rakastuminen?"
*** sellaista, että haluaa antaa suukon toiselle.
*** siksi että ne rakastuu
vastaajana tyttö 5-vuotta - vastaus..
Mitä on avioliitto?
Siinä saadaan perhe. Poika 5 v.
Tyttöjen paita. Tyttö 4 v.
Mitä on rakastuminen?
Se että mennään häihin. Poika 5v.
Ne halaa kovasti toisiaan. Tyttö 4v.
Miksi ihmiset menee naimisiin?
Siksi kun ne rakastuu. Poika 5v.
Kun ne rakastuu äitiin. Tyttö 4v. - mannanna
"Mitä on avioliitto?"
*** sitä, että jotkut ihmiset haluaa tulla kuninkaiksi.
"Mitä on rakastuminen?"
*** että haluaa halia.
*** jos ne haluaa tutstua prinsessoihin.
vastaajana poika 3-vuotta - LLL
Avioliitto on "järkevällisyyttä"
Rakkaus tarkoittaa "että tykkää toisesta"
Naimisiin mennään "saadakseen toisensa,tanssimalla ja halimalla" "Mitä on avioliitto?"
ai mikä oviliitto, toi" (osoittaa ovea), tyttö 3.v.
"Mitä on rakastuminen?"
näin. poika 3.v. halaa isiä
tanssimista. tyttö 3.v.
jos rakastaa , jos mä oon iso mä meen naimisiin:D , tyttö 3.v.- neiti 5v
"Mitä on avioliitto?"
no se tulee häiden jälkeen
"Mitä on rakastuminen?"
pussaillaan ja halaillaan
no emmä vaan tiiä!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748