Myytävä viljakäärme -uros "Väinö". Väinö on kaunis normaalinvärinen viljakäärme ( het.anery, mahd. myös snow ). Se on terve, aktiivinen, käsittelyyn tottunut ja mahtavan ruokahalun omaava, nahanluonnit sujuneet aina ongelmitta.
Väinö on syntynyt 07/98, pituutta sillä on n.110-125cm ja painoa n.660g.
Lisätietoja e-mailitse: animalart@sunpoint.net
Kesällä mahdollisesti saatavilla jälleen myös viljakäärmeen poikasia. Kysy lisää!
M: Viljakäärme
7
617
Vastaukset
- althalus
olen kiinnostunut viljakäärmeistä.voisitko kertoa käärmeestä enemmän.millaisissa hinnoissa poikaset/aikuiset pyörivät.olen ajatellut että lähden jossain vaiheessa opiskelemaan matelija alaa,tai mielellään ihan matelijanhoitajaksi.
kiitos jo etukäteen=)- häh..?
Matelija-alaa? Matelijahoitajaksi? Eihän tuollaisia edes ole.
- althalus
häh..? kirjoitti:
Matelija-alaa? Matelijahoitajaksi? Eihän tuollaisia edes ole.
onhan.esimerkiksi erikoistua johonkin eläintarhaan matelija alalle.
- sneiksi
althalus kirjoitti:
onhan.esimerkiksi erikoistua johonkin eläintarhaan matelija alalle.
suomessa ei vielä voi opiskella virallisesti herpetologiaa= matelijahässäkkää.
mm. Timo Paasikunnas joka hoitaa korkeasaaressa matelijoita näin on sanonut. Ainut mahdollisuus on "oma" opiskelu.. ei siis mitään virallista!!! - naama
sneiksi kirjoitti:
suomessa ei vielä voi opiskella virallisesti herpetologiaa= matelijahässäkkää.
mm. Timo Paasikunnas joka hoitaa korkeasaaressa matelijoita näin on sanonut. Ainut mahdollisuus on "oma" opiskelu.. ei siis mitään virallista!!!kyllä muuten on. minä opiskelen pien eläin hoitajaksi ja olen ajatellut erikoistua matelioihin...
- valmis pieneläinhoitaja
naama kirjoitti:
kyllä muuten on. minä opiskelen pien eläin hoitajaksi ja olen ajatellut erikoistua matelioihin...
Pieneläinhoitaja voi vain omalla kokemuksella "erikoistua" mateljoihin, eli missään oppilaitoksessa et Suomessa tätä voi opiskella.
- "Pimu"
Moi!
Olen nyt hieman aikaan miettinyt viljakäärmeen hankintaa.. Ja kysyin paria juttua. Eli en tiedä oikein noista väreistä, eli minkä värinen se ois, siis oranssi suunnilleen vai minkä värinen? Ja sit toisekseen liittyykö sukupulli niiden luonteeseen?
-Pimu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096