bändi...
siks ne käytännössä hajos jo kahen ensimmäisen levyn jälkeen. Siks kahden ekan (ei vain yhden niinkuin SEX PISTOLS) jälkeen että oasis on punk, mutta ne kuitenkin oli popmusiikkia ja ne seikkaili populaarimusiikin maailmassa tehden hienoa pop/ROCK -musiikkia, punkasenne platformilta..ja sitku se punkjuttu oli ohi (joka voi kestää vaan yhden levyn verran) nk. SEX pistols ekan albumin jälkeen niin-- sen jälkeen niille jäi käteen liian vähän ollakseen todella hieno bändi...eli niiltä loppu ne ainekset kesken--ja se aines oli punk- ja se kestää vaan sen yhden levyn (tässä tapauksessa kaks levyä...)
Sen jälkeen ne on enemmänkin ollu vaan hyvä Oasis tribuutti bändi, ja niiden vuoden 97 jälkeen tulleet levyt ja samalla jälkeenpäin hyvät biisit ja hetket voidaan lukea vaikka Noel Gallagherin soolouraksi, vaikka menevätkin Oasis-nimellä...
Mad for It
as long as it lasts
oasis on
liian punk
0
645
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264