Jos jollekin ei vielä sivusto tuttu, kannattaa tutustua. Asiaa yhtyeistä ja kappaleista ihan vuosittain. Olkaa hyvä!
http://www.70disco.com/index.htm
70-luvun disco-osastoa
4
953
Vastaukset
- IWANHOE
Olipas, KERRANKIN Asiaa Tattista. Ajankohtaista, Omiin Puuhiini. Nauhoittelin Live konsertteja ym Kuran Pesuvuorossa Yks FANTASIAN LIVE Konsertin Nauha Progee Mut NE Bassot Kun Soitettiin Tuolloin Niin Omana Instrumenttina. Tack.
- vanha vetäjä
Kommentin voi lukea parilla tapaa. Eli kerrankin tältäkin hemmolta tulee asiaa tai sitten kerrankin tällä palstalla asiaa. Taivun ensimmäiseen....
- IWANHOE
vanha vetäjä kirjoitti:
Kommentin voi lukea parilla tapaa. Eli kerrankin tältäkin hemmolta tulee asiaa tai sitten kerrankin tällä palstalla asiaa. Taivun ensimmäiseen....
Olen Aivan Lasten Askelia Ottamassa Tässä Ilmiössä. Aikani On Mennyt Digitalisen Äänen Käsittelyn Kanssa Jotenkin oppinut Kun Se käyttäytyy Vähän Eri Tavalla. Innostui Ehkä Liikaa Sivuista Eihän Noita Laajempia Ole . Poistanko Viestin. Tiedoksi vaan Tämä ADD on Myös Minussa Impulssit...
- vanha vetäjä
IWANHOE kirjoitti:
Olen Aivan Lasten Askelia Ottamassa Tässä Ilmiössä. Aikani On Mennyt Digitalisen Äänen Käsittelyn Kanssa Jotenkin oppinut Kun Se käyttäytyy Vähän Eri Tavalla. Innostui Ehkä Liikaa Sivuista Eihän Noita Laajempia Ole . Poistanko Viestin. Tiedoksi vaan Tämä ADD on Myös Minussa Impulssit...
Hyvää ajatusten vaihtoa tässä oli. Anna vain viestin olla - minun maailmaa ei tuollaiset hetkauttele. Joo, niistä sivuista - ei ne mitkään kovin laajat ole, mutta onhan sentään jotain ja sekin parempi kuin ei mitään. Jatketaan "saalistamista" jos vaikka
jostain tulisi eteen lisää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101