Pystyvätkö kaikki pojat/miehet liikuttamaan "pikkuistaan"? Poikaystäväni väittää, että hän oppi sen kovalla harjoittelemisella...
Peniksen liikuttaminen
13
6978
Vastaukset
- Kankea
Kyllähän se vähän nykii ylöspäin, mutta sivuille ei liiku milliäkään. Miten kaverisi kyrpä liikkuu?
- M-78
Heti pienenä, kun huomasi sen seisovan.
Harjoittelemalla :) heh..just. - P.Ippeli
Varsinkin jäykistynyttä,ja puoliksi erektiossa olevaa penistä on helppo liikuttaa ylös-alas,jännittämällä lantionpohjan lihaksia.
Sen varmaan osaa kaikki pojat.Penis heiluu helpostikin,kuin itsestään. - messiah
helppohan sitä on liikuttaa lihaksia jännittelemällä. ei se kyllä opettelua tarvinnut..
- kdkfkfkfkf
Olen huomannut joskus, että poikaystäväni tekee näin. Kysyin tuntuuko se hyvältä kun noin tekee ja sanoi ettei mitään erityistä.
Miksi hän siis tai miksi te pojat teette niin?- liikkuva siitin.
Kyllä se tuntuu hyvältä, kun liikuttaa seisovaa siitintä ylös-alas. Se tapahtuu jännittämällä rytmikkäästi lantionpohjan lihaksia. Tuntuu kiihottavalta, ja joskus melkein saan orgasmin pelkästään näin. Olisiko sinusta kiva katsella, kun poikaystäväsi laukeaa tällä tavalla?
- tyipo
onnistuu ja onnistuu kivestenkin liikuttaminen ylös alas.
- yrewqasw
Ja persetä heillutaa yllös ja allas,silloihan se liikkuu.
Kyllä ainakin MINÄ pystyn.
- -cl
Jooo'o aina kun poikaystäväni osuu vähän leikkimieliselle tuulelle (olemme tosi rentoja sängyssä, läppääkin joskus lentää kesken kaiken..) niin hän alkaa heiluttelemaan sitä... :D
- Anonyymi
En tiedä, mutta kyllä mulla ainakin heti siemensyöksyn jälkeen penis nykii puoli minuuttia. Pystyn kyl sitä muutenkin koskematta liikuttamaan, jos stondaa. Tyttökaveri kyllä nauraa kun liikutan stondaavaa vehjettäni.
- Anonyymi
Juu ja pystytään myös sormia liikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066