Euroviisubiisi ja artisti

puhaltaja

Ihmetyttää vietävästi, miten artistin oma biisi on sellanen, ettei alarekisterissä riitä ääniala, jotta laulu soisi. Alhaalta kun laulaa, niin on tosi vaisua ja ponnetonta.

Vissiin ei ole varaa nostaa ylemmäksi, koska tulisi ylärekisterissä vastaavasti ongelmia. En keksi muuta järjellistä selitystä asialle.

Jos ois kyse jostain cover-biisistä, mikä ois pakko laulaa, niin sit ymmärtäis, mut et artistille itelleen räätälöity biisi..

Biisin täytyy olla todella hyvä tms. kun ei edes kukaan ympärillä hääräävistä ammattilaisista ole puuttunut asiaan missään vaiheessa.

Vika ei oo biisissä, eikä esittäjässä, mut eivät vaan sovi yhteen.

4

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes joku

Keksin selityksen: Ei riitä rahkeet.

• H.pakarinen takaisin trukin...

Ei riittä ääni, kun pitäisi mennä korkealle, ääni loppuu ja tuloksentietää, aivan liikaa tupakkaa ja sen kuulee, jo nyt, saati muutaman vuoden kuluttua, laulut laulettu!

• poistettavaa

Kun ei osaa laulaa, niin ei osaa.

Se onpi näin yksinkertaista.

Tupakointi, se se on pahasta laulajalle!

Idols-tähti, kotiin lähti.

Ei kestä, kiitellä!

• hanna

pääsee korkeammalle kuin tuossa leave me alone kappaleessa: esim it ain't me:ssä. sit matalemmallekin pääsee esim free on siitä yks esimerkki. Lovers on mun mielestä hyvä levy. Mielestäni ekas esityksessä suomen euroviisuesityksessä hanna oli matalissa äänissä kieltämättä vaisu mutta viimeisessä esityksessä lähti ääntä jo paremmin. eihän se tupakointi tietenkään hyväksi ole kenellekään. Mut aika moni laulaja polttaa. myös alkoholi ei tee hyvää äänelle ja varmasti aika moni artisti juo. Kaikesta huolimatta pidän Hannan musiikista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe