Siskoni on hullu! Auttakaa

Miee

Hei..

olen 11v. Ja minulla on isosisko joka on ihan hullu.. hän varastaa, tupakoi, rikkoo tavaroita, huutaa, kiroilee, tekee 100 euron laskuja...ym..

Hänellä on joku "poikaystävä" joka asuu toisessapäässä Suomea ja hänelle siskoni soittelee.
Siskoni vittuilee vanhemmille ja tekee kaikkea mahdollista pahaa, äiti on jo vienyt häneltä nettivuoron, rahat, kännykän...ym. Siskoni ei lopeta, emme kyllä haluasi häntä laitokseen, mutta äitini saa hänestä migreeniä ja kohta ehkä tappaa itsensä. Siskoni myös karkaa kotoa ja menee kaverille yöksi tai kauppakeskukseen, olemme joutuneet jo soittamaan poliisiille. Siskoni sotkee hänen huoneensa ja repii laskut.

Siis kertoisitteko mitä voisi tehdä.. KIITOS!

10

3657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota joo

Semmosii ne nuoret on. Eikä sille mitää voi tehä. Odottappa pari vuotta ni itekki oot melkein samanlainen. Sen verran nuori ku viel oot.. -.-'

• Miee

Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?

Kiitti

• Miee
        Miee kirjoitti:

Ihmettelen vain että, meijjän perhees kukaa muu ei oo ollu tollainen, ite kyl en oo viel murrosikää viettäny..x) Mut toinen sisko, äiti, isä eikä serkut, tädit ja sedät ei oo ollu tollaisii.. Voisikoha sil olla ADHD tai ADD?

Kiitti

Ei sil kyl ADD voi olla kun ADHD..;D Me käyää terapias ja jos ei rauhotu nii sitte se menee perhe- tai nuorisokotii..;(

• sok

et sä oo mitään 11.näkee läpi tekstistä.

• mievaa..

Minkä ikäinen sitten olen sinun mielestä jos en ole 11v.?

• Välittömästi

Se on tollasten teinityttöjen paikka nuorisokodissa ei ole muuta vaihtoehtoa!!!

• JepJep...

Hei, nyt meet nuortennettiin, soitat sinne nuorisolinjalle tai MLL, kun jos meno on sellaista niin siihen on aiheita. Ja jos huumeiden puolelle menee, niin poliisille! Vain omaksi parhaakseen!

• blaskjar

omg : D

• _____

Itellä ei oo kyll kokemusta tollasesta siskosta, mut mä luulen et siskos kerjää vaan huomiota..

En kyll ite keksi mitään muuta ku se laitos..

Sorry :(

• Kyllähän tossa pientä ad hd tä vois olla. Jos on noin ns yli häiriintynyt suomessahan ad hd hen on lääkettäkin joten lääkäriin kannattaisi siskosi hakeutua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe