Tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani jota ei edes tuonelan portit pysty voittamaan!!!! Sanoi JEESUS.
Koraaniin on lainattu tarkoitus hakuisesti raamatun Tekstejä, mutta melkein aina siitä jakeesta on jätetty pois tärkein sanoma. Samalla lailla saatana petti Eevan. Kyseenalaisti Jumalan sanan. Eeva petettiin , Adam lankesi. Samaa taktiikkaa saatana käytti myös Jeesukseen. Jeesuksen kasteen yhteydessä taivaasta kuului ääni :"Tämä on minun rakas Poikani, johon Minä Olen mielistynyt Kuulkaa häntä" Mutta saatana sanoi jos sinä olet Jumalan Poika niin käske, muuta, hyppää, kumarra.
Samalla lailla saatana petti Eevan. Kyseenalaisti Jumalan sanan. Eeva petettiin , Adam lankesi. Samaa taktiikkaa saatana käytti myös Jeesukseen. Ja nykyisin islamilaiset sekä liberaali teologia, jehovan todistajat ym muut piirit.
(Mat 3:17) Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
(Mat 4:1-11) Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."
Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'." Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
(Heb 2:14) Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,
saatana epäonnistui lopullisesti. Meillekin on luvattu perintö, joka pysyy. Jumalan armahtava laupeus Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on luvannut meille kaiken, mitä elämään ja Jumalisuuteen tarvitsemme hänen tuntemisensa kautta. Siunausta kaikille
Jumala ei kunniaansa jaa. Eikä sanojansa
2
221
Vastaukset
Koraanin ajatuksena on, että Jumala on siinä korjannut ilmoitustaan ja että uudempi syrjäyttää vanhemman, ikään kuin hän ei olisi alusta alkaen pystynyt antamaan oikeaa tietoa ja viestiä, tai ikään kuin hän vasta Koraanin kohdalla olisi saanut aikaiseksi antaa ihmisille sanomansa. Jos uskomme Luojaan, uskomme myös että hän kaikkivoipana Jumalana on ilmoituksensa antanut totuudellisena jo alussa, säilyttänyt sen ja sen todistaa puolesta. Minä en ainakaan usko Koraanin Allahiin, joka ei edes näe pimeässä, (mikäli se oppi tulee koraanista). Mohammed ei tehnyt yhtäkään tunnustekoa, paitsi omien sanojensa mukaan, mutta sitä ei ollut kukaan näkemässä. Jahve teki Jeesuksen kautta lukemattomia ihmeitä, jotka todistivat Jumalan puhtaasta rakkaudesta. Mohammedin ihmeet ja merkit olivat putoavia päitä ja kuolevia ihmisiä, ja nämäkin tarvitsivat oikeat miekan heilautukset ja pistot.
- mukaan ...
aina viimeiseksi sanottu asia tärkein. Viimeinen ilmoitu kumoaa aina edellä olevat hyvätkin asiat.
Ilman rakkautta totuuteen emme tule kestämään. Kiitos viestistäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058