ENKELEITÄ NÄEN USEIN!!!!!!!!!!!!!!!!

Jumalan voideltu.

Ylienkeli Miikael,on aina seurassani ja Enkeli Gabriel jatkuvasti.Enkelit ovat yhtä todellisia kuin me ihmiset.He ovat kanssapalvelijoitamme. Terv:Evankelista Aili Heinosen palvelustehtävän perijä.Profeetta Henri Peter Kristian Puumala.HKI.24.2.2007!!!!!!!!!!!!!!!!

23

2384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfa

no miten näät ne?

• Profeetta Henri Puumala.HKI.

Hengessä,ikäänkuin ajatuskuvana,silti ihan selvänä ilmestyksenä.

• jenny.

Silmillään hän varmaan ne näkee. (ja korvillaan kuulee)

• jenny.
        Profeetta Henri Puumala.HKI. kirjoitti:

Hengessä,ikäänkuin ajatuskuvana,silti ihan selvänä ilmestyksenä.

Ahaa, no taisin mennä jo vastaamaan puolestasi...;)

Itse kuulen enkelit ihan "omin korvin" ja näen paljaalla silmällä "enkel-energiaa".

• jenny.

Täysin totta ja mahdollista.

Arkkienkeli Mikaelin "energia" voi myös olla monessa paikassa samaan aikaan. (Koska itse Mikaeliahan ei ole kuin 1 kpl...;))

Tai sitten Mikael laittaa omat "joukkonsa" eri tehtäviin ja eri ihmisten luo, jos ei itse "ehdi"...;)

• Valen

Enkelit ovat luotuja olentoja ja siksi rajoittettuja. He eivät voi olla kuin yhdessä paikassa kerrallaan. Paholainenkin oli muinoin arkkienkeli Lucifer ja itseasiassa suurin kaikista enkeleistä. Tapahtui hänen ylpistyminen ja Taivaasta ulos ajo. Nyt hän on Paholainen. Mutta on rajoitettu olemaan yhdessä paikassa kerrallaan. Jumala on suurempi kuin Paholainen, koska Hän on Luoja. Jeesus on Herra ja voittanut paholaisen.

Valen

• hyvä tietää..
        Valen kirjoitti:

Enkelit ovat luotuja olentoja ja siksi rajoittettuja. He eivät voi olla kuin yhdessä paikassa kerrallaan. Paholainenkin oli muinoin arkkienkeli Lucifer ja itseasiassa suurin kaikista enkeleistä. Tapahtui hänen ylpistyminen ja Taivaasta ulos ajo. Nyt hän on Paholainen. Mutta on rajoitettu olemaan yhdessä paikassa kerrallaan. Jumala on suurempi kuin Paholainen, koska Hän on Luoja. Jeesus on Herra ja voittanut paholaisen.

Valen

taitaa olla paholainen aika kiireinen sitten, jos meinaa kaikkia meitä ihmisiä kiusata. :) tai ei varmaan edes ehdi kaikkia moikkaamaan.

• angelcunt

Taisit olla pilvessä tai muutenvaan tylsistynytku tämän kirjotit ;D

• sunnyriver

Vaan jo jäi suu auki, että Aili Heinosen manttelinperijä. Ettet vain olisi jostakin tiepuolesta ryöstänyt manttelia...
      Niin, enkelit ovat palvelevia henkiä, uskoville avuksi annettu. Mutta et sinä mahda olla koko universumin tärkein henkilö. niin että Mikael ja Gabriel jatkuvasti sinun mukanasi liikkuisivat. Sikäli kun olen Raamattua lukenut, heillä on paljon laajempi toimiala ja tehtävä.
      Herra kyllä antaa enkeleitä avuksemme, mutteivat
      nämä arvokkaat Jumalan lähettiläät kuitenkaan
      ihan alennusmyynnissä 10 kpl /euro ole.
      Okei, olen väsynyt liiasta työstä
      ja aamulla on noustava taas aikaisin, siitä ehkä tämä piikikkyyteni.
      Enkeleitä olen nähnyt useamman kerran elämässäni,
      ja kanssammehan he ovat, ainakin oma suojelusenkelimme ja tilanteen tarpeiden mukaan
      muitakin, Jumalan kaikkivaltiaan tehtävänannon mukaan. siklloin he pysyvät kanssamme niin kauan kuin tehtävä on kesken tai kun meidän oma
      mielemme on tarpeeksi nöyrä, niin että Jumalan
      pyhät enkelit viihtyvät meidän omassa "ilmapiirissämme", helppo meidän on heidät ylpeydellämme ja ärhäkkyydellämme karkoittaakin.
      Mutta pliide, lue sanaa ja tutki enemmän
      enkelikohtia siellä, niin alat saada oikeat
      mittasuhteet Jumalalle,Jeesukselle, Pyhälle Hengelle, enkeleille ja itsellesi
      kaikelle sille, mitä tässä universumissa
      koko ajan tapahtuu.
      Siunausta sinulle!

• benedi

Ylienkeli Miikael ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä enkeli, Hän on Jeesus

• mejuu

Vai että Miikae olisi Jeesus ,enpä tuollaista kohtaa raamatustani ole lukenutkaan ,olen lukenut että Jeesus on Jumala.

Voisitko kertoa missä kohden raamattua niin on sanottu?

• benedi
        mejuu kirjoitti:

Vai että Miikae olisi Jeesus ,enpä tuollaista kohtaa raamatustani ole lukenutkaan ,olen lukenut että Jeesus on Jumala.

Voisitko kertoa missä kohden raamattua niin on sanottu?

Ensinnäkin Jeesuksesta sanotaan että hän on mm. Jumalan poika, Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,Kristus, Immanuel, Luoja, Elämän leipä, Vapahtaja, Ovi, lammasten paimen, Hyvä paimen, Hyvä opettaja, Tie, elämä,Ylienkeli, jne.jne ja myös Mikael, joka ei halunnut riidellä saatanan kanssa Mooseksen ruumiista.

• mejuu
        benedi kirjoitti:

Ensinnäkin Jeesuksesta sanotaan että hän on mm. Jumalan poika, Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,Kristus, Immanuel, Luoja, Elämän leipä, Vapahtaja, Ovi, lammasten paimen, Hyvä paimen, Hyvä opettaja, Tie, elämä,Ylienkeli, jne.jne ja myös Mikael, joka ei halunnut riidellä saatanan kanssa Mooseksen ruumiista.

"Jumalan poika, Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,Kristus, Immanuel, Luoja, Elämän leipä, Vapahtaja, Ovi, lammasten paimen, Hyvä paimen, Hyvä opettaja, Tie, elämä" Näistä olen samaa mieltä että jeesuskesta käytetään noita nimiä raamatussa .

Ylienkeli nimitystä en ole huomannut ,voisitko benedi laittaa sen raamatunkohdan mistä olet sen löytänyt ?

Terveisin yx epäilijä

• benedi kirjoitti:

Adventisteilla on ongelmana, kun pitäisi niin monia kohtia Raamatusta selittää niin, etteivät "kuolleet tiedä mitään". Koko se oppi perustuu asioista epävarman tietämättömän epäilijän ja kyselijän sanoihin, kun taas Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan sanat jäävät vaille ansaitsemaansa huomiota.

"25. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?" " (Joh. 11:25-26)

23. Ja kun Jeesus tuli päämiehen taloon ja näki huilunsoittajat ja hälisevän väkijoukon, 24. sanoi hän: "Menkää pois, sillä tyttö ei ole kuollut, vaan nukkuu." Niin he nauroivat häntä. (Matt. 9:24) Tämän Jeesus sanoi kuolleesta tytöstä.

Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. (Matt. 10:28)

"ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt. 13:50)

43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa." (Luuk. 23:43)

Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen. (Matt. 18:8)

Tässä oli vain muutama esimerkki tämän kaltaisista raamatunpaikoista, kaikkia en laita tähän, jotta joku jaksaisi lukea juttuni loppuun asti.

Mooses joka oli kuollut, ilmestyi kirkastusvuorella, joten adventistit tarvitsevat todisteen siitä että hän oli poikkeus, niinpä sanotaan että Mooses herätettiin kuolleista. Tämä taas todistetaan sillä että hänen ruumiistaan väiteltiin, vaikka Raamattu ei kerro mistä väittelyssä oikeastaan oli kysymys. Tähän liitetään Miikaelin nimen merkitys, yhden vertainen Jumalan kanssa, mikä on aika outo nimitys Kristukselle, jota ei tietääkseni missään muualla ole sanottu edes enkeliksi, ja hän sitä paitsi on yhtä Isän Jumalan, Luojan, kanssa, ja koko sana jumala on merkitykseltään epätäsmällinen "Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia" Ps. 82:6.

Miikael on yksi niistä seitsemästä, yksi niistä ensimmäisistä, ei hän joka on aina ollut. "Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö." Dan. 10:13

• Valen
        mejuu kirjoitti:

"Jumalan poika, Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,Kristus, Immanuel, Luoja, Elämän leipä, Vapahtaja, Ovi, lammasten paimen, Hyvä paimen, Hyvä opettaja, Tie, elämä" Näistä olen samaa mieltä että jeesuskesta käytetään noita nimiä raamatussa .

Ylienkeli nimitystä en ole huomannut ,voisitko benedi laittaa sen raamatunkohdan mistä olet sen löytänyt ?

Terveisin yx epäilijä

Lukekaapas Heprealaiskirjeen eka luku. Siinä Paavali (tai kuka sen on sitten kirjoittanutkaan) selkeästi torjuu sen, että Jeesus olisi minkäänlainen luotu enkeli ja osoittaa että Jeesus on Jumala.

Siunausta!

Valen

• benedi
        Eliach kirjoitti:

Adventisteilla on ongelmana, kun pitäisi niin monia kohtia Raamatusta selittää niin, etteivät "kuolleet tiedä mitään". Koko se oppi perustuu asioista epävarman tietämättömän epäilijän ja kyselijän sanoihin, kun taas Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan sanat jäävät vaille ansaitsemaansa huomiota.

"25. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?" " (Joh. 11:25-26)

23. Ja kun Jeesus tuli päämiehen taloon ja näki huilunsoittajat ja hälisevän väkijoukon, 24. sanoi hän: "Menkää pois, sillä tyttö ei ole kuollut, vaan nukkuu." Niin he nauroivat häntä. (Matt. 9:24) Tämän Jeesus sanoi kuolleesta tytöstä.

Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. (Matt. 10:28)

"ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt. 13:50)

43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa." (Luuk. 23:43)

Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen. (Matt. 18:8)

Tässä oli vain muutama esimerkki tämän kaltaisista raamatunpaikoista, kaikkia en laita tähän, jotta joku jaksaisi lukea juttuni loppuun asti.

Mooses joka oli kuollut, ilmestyi kirkastusvuorella, joten adventistit tarvitsevat todisteen siitä että hän oli poikkeus, niinpä sanotaan että Mooses herätettiin kuolleista. Tämä taas todistetaan sillä että hänen ruumiistaan väiteltiin, vaikka Raamattu ei kerro mistä väittelyssä oikeastaan oli kysymys. Tähän liitetään Miikaelin nimen merkitys, yhden vertainen Jumalan kanssa, mikä on aika outo nimitys Kristukselle, jota ei tietääkseni missään muualla ole sanottu edes enkeliksi, ja hän sitä paitsi on yhtä Isän Jumalan, Luojan, kanssa, ja koko sana jumala on merkitykseltään epätäsmällinen "Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia" Ps. 82:6.

Miikael on yksi niistä seitsemästä, yksi niistä ensimmäisistä, ei hän joka on aina ollut. "Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö." Dan. 10:13

Adventisteilla on varmaankin ongelmia, kuten kaikilla niillä seurakunnilla joita Jumala rakasti..Laodikean seurakunnilla on ongelmia sehän lukee raamatussa..ja se on "sokeus" josta sinäkin kärsit.

Jeesus ei suinkaan ollut ryövärin kanssa tuona päivänä paratiisissa, kuten jotkut virheellisesti uskovat, vaan hän lepäsi haudassaan.

Raamattu kertoo, että paratiisi on Taivaassa Jumalan tykönä, eikä suinkaan maanpäällä.kts. Ilm.2:7 Siellä on myös valtaistuin Ilm:22:1,2

Paratiisi on siis 3.taivaassa missä Jumalakin on kts. 2.kor. 12: 1-4

Ylösnousemuksensa kolmantena päivänä Jeesus kertoi, ettei hän ole vielä mennyt ylös Isänsä tykö.
        Kts. Joh 20:17 Eikä ylipäänsä ryöväri kuollut tuona päivänä!! Joh. 19:31-37 ( Huomaa päivä vaihtuu kun aurinko laskee. kts. 3 Moos.23:32

Kaksi varasta olivat siis elossa, kun sotilaat tulivat rikkomaan heidän sääriluunsa juuri jälkeen aurinkon laskun...ja sääriluun rikkomiseenkaan ei
        kukaan kuole.
        Joten pahapa oli mennä paratiisiin, toinen osapuolista oli elossa ja toinen kuollut!!

Olisiko vaikeampia kysymyksiä ratkottaviksi?

• benedi
        Eliach kirjoitti:

Psalm. 49: 15,16 " Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee,, jo huomenna oikeamieliset astuvat heidän ylitsensä: tuonela kalvaa heidän hahmoansa"

Mutta minun sieluni Jumala lunastaa tuonelan vallasta" Milloin? Silloin kun ryövärinkin, Jeesuksen 2.tulemuksen yhteydessä. 1. ylösnousemuksessa...että silleen

• benedi kirjoitti:

Adventisteilla on varmaankin ongelmia, kuten kaikilla niillä seurakunnilla joita Jumala rakasti..Laodikean seurakunnilla on ongelmia sehän lukee raamatussa..ja se on "sokeus" josta sinäkin kärsit.

Jeesus ei suinkaan ollut ryövärin kanssa tuona päivänä paratiisissa, kuten jotkut virheellisesti uskovat, vaan hän lepäsi haudassaan.

Raamattu kertoo, että paratiisi on Taivaassa Jumalan tykönä, eikä suinkaan maanpäällä.kts. Ilm.2:7 Siellä on myös valtaistuin Ilm:22:1,2

Paratiisi on siis 3.taivaassa missä Jumalakin on kts. 2.kor. 12: 1-4

Ylösnousemuksensa kolmantena päivänä Jeesus kertoi, ettei hän ole vielä mennyt ylös Isänsä tykö.
        Kts. Joh 20:17 Eikä ylipäänsä ryöväri kuollut tuona päivänä!! Joh. 19:31-37 ( Huomaa päivä vaihtuu kun aurinko laskee. kts. 3 Moos.23:32

Kaksi varasta olivat siis elossa, kun sotilaat tulivat rikkomaan heidän sääriluunsa juuri jälkeen aurinkon laskun...ja sääriluun rikkomiseenkaan ei
        kukaan kuole.
        Joten pahapa oli mennä paratiisiin, toinen osapuolista oli elossa ja toinen kuollut!!

Olisiko vaikeampia kysymyksiä ratkottaviksi?

Mistä sinä sait varmuuden tuohon, että ryöväri ei kuollut samana päivänä kuin Kristus? Raamatussa ei sanota varmaksi, että aurinko olisi laskenut siihen mennessä kun ryöväri kuoli, vaikka aikaväli tosin oli hyvin lyhyt.

"Koska silloin oli valmistuspäivä, niin - etteivät ruumiit jäisi ristille sapatiksi, sillä se sapatinpäivä oli suuri - juutalaiset pyysivät Pilatukselta, että ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin ja ruumiit otettaisiin alas. 32. Niin sotamiehet tulivat ja rikkoivat sääriluut ensin toiselta ja sitten toiselta hänen kanssaan ristiinnaulitulta. 33. Mutta kun he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät hänet jo kuolleeksi, eivät he rikkoneet hänen luitaan, 34. vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä. 35. Ja joka sen näki, on sen todistanut, ja hänen todistuksensa on tosi, ja hän tietää totta puhuvansa, että tekin uskoisitte. 36. Sillä tämä tapahtui, että kirjoitus kävisi toteen: "Älköön häneltä luuta rikottako." 37. Ja vielä sanoo toinen kirjoitus: "He luovat katseensa häneen, jonka he ovat lävistäneet." 38. Mutta sen jälkeen Joosef, arimatialainen, joka oli Jeesuksen opetuslapsi, vaikka salaa, juutalaisten pelosta, pyysi Pilatukselta saada ottaa Jeesuksen ruumiin; ja Pilatus myöntyi siihen. Niin hän tuli ja otti Jeesuksen ruumiin."
        Joh. 19:31

Vielä on myönnettävä, että on epävarmaa mitä tarkoittaa sinä/tänä päivänä sinun pitää...
        "mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman." (1Moos. 2:17)

Osaatko kertoa tekeekö tuo oppisi sinut iloiseksi? Miksi? Mikä saa sinut haluamaan uskoa siihen?

• benedi kirjoitti:

Psalm. 49: 15,16 " Kuin lammaslauma heidät viedään tuonelaan, kuolema heitä kaitsee,, jo huomenna oikeamieliset astuvat heidän ylitsensä: tuonela kalvaa heidän hahmoansa"

Mutta minun sieluni Jumala lunastaa tuonelan vallasta" Milloin? Silloin kun ryövärinkin, Jeesuksen 2.tulemuksen yhteydessä. 1. ylösnousemuksessa...että silleen

"Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
        Matt. 10:28

Tämä nyt on toistoa paitsi otsikon osalta, mutta parmpi tämä kuin linkki, koska tähän tämä kuuluu. Tällaisia kohtia ei Raamatussa ole kuin kaksi.

• benedi
        Eliach kirjoitti:

"Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
        Matt. 10:28

Tämä nyt on toistoa paitsi otsikon osalta, mutta parmpi tämä kuin linkki, koska tähän tämä kuuluu. Tällaisia kohtia ei Raamatussa ole kuin kaksi.

Sielu kuolee ja lakkaa olemasta ruumiin mukana, koska ihminen on elävä sielu Jumalalta tulleen hengen ansiosta, joka tekee ihmisestä elävän sielun " ja niin ihmisestä tuli elävä sielu"

"kaikki sielut ovat minu, niin isän kuin pojankin sielu..se sielu joka syntiä tekee sen on kuoltava"

Oniistuitko Eliach elämään ilman syntiä?

" Mutta minun sieluniJumala lunastaa tuonelan vallasta" Psalm. 49:16
        " Katso onneksi muuttui katkera murhe, sinä rakastit minun sieluani, nostit sen kadotuksen kuopasta (eli kuolemasta, tuonelasta) Jes.38:17

" Sillä mitä se hyödyttää ihmistä...mutta saisi vahingon sielullensa" Mark. 8:36

" Maria sanoi: " Minun sieluni suuresti ylistää Herraa" Luuk1:46

Joh: 12:27 " Nyt minun sieluni on järkytetty..Isä pelasta minut tästä hetkestä
        Jeesusken sielu on koko henkilö " pelasta minut"

" Sillä sinä et hylkää sieluani tuonelaan., etkä salli pyhäsi nähdä katoavaisuutta apost.2:27

" Niin on myös kirjoitettu: " Ensimmäisestä ihmisestä Adamista tuli elävä sielu" viimeisestä Adamista eläväksitekevä Henki"1 kor.15:45

" Mutta minä kutsun Jumalan sieluni todistajaksi, että minä teitä säästääkseni en vielä tullut korinttoon" 2. kor. 1:23
        kts. Heb.4:12

" Sillä te saavutatte uskon päämäärän sielujen pelastuksen"

Uskon päämäärä on sielujemme pelastus, eli meidän itsemme pelastus.

"siillä asuessaan heidän keskuudessaan tuo hurskas mies kiusaantui hurskaassa sielussaan joka päivä heidän pahain tekojensa tähden" 2. piet.2:8

"..niiden sielut jotka olivat SURMATUT Jumalan sanan tähden, ja sen todistuksen tähden joka heillä oli " Ilm. 6:9

Kappas vain , että kuolemattomat sielut surmattiin.. jospa muuttaisitte kantanne Jumalan sanan perustukselle...lisääkin löytyy

• nähnyt,mutta äitini

näki nuorena enkelin,oli jonnekkin(anteeksi,en muista tarkasti,kun aikaa on mennyt yli 20v
      siitä kun kuulin tämän) matkalla ystävien
      kanssa..metsän yläpuolella iso enkeli näyttäytyi..äitini kysyi ihmeissään muilta sitä
      etteivätkö nämä näe enkeliä,eivät nähneet.Samana
      päivänä äidille tuttu ihminen kuoli..olen todella
      pahoillani kun tämä oli tämmöinen pätkis,mutta
      en osaa tällä hetkellä tämän tarkemmin kertoa..

• hämillään...

Voisitko vastata ystävällisesti erääseen kysymykseen joka on vuosia vaivannut mieltäni, jos tosiaan tiedät asiasta??? :)

• että tulee tapaan

Siis minua, muuten en niihin jaksa uskoa. Väitän että ne ovat mielikuvituksesi tuotetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe