Moi, mulla on nintendo Ds:lle Sims 2 ja oon päässy siin aika pitkälle (kai :D) mut nyt oon jumittunu siihe kohtaa ku mun pitäis murtautuu sinn Penthoussee, ja sit pitäis ansait se mekaanikka piste enne sitä enkä saa sitä mistään! Itseasiass en edes tiedä et pitääks se ANSAITA jotenki, ku mä oon aina vaan löytäny jostai päi hotellii sellassee pistee... Et pitääks mun alkaa rempaa jotai (!?) vai pitääks sitä ettii vaa? MURR oon ollu jumiss toss kohtaa jo iha sika kaua, ja sit JOS se piste JOSKUS löytyy ni mitä ne blueprintsit? Sitä tehtävää en oikeastaa oo tajunnu sitä mekaanikkapistet pidemmäl.
Kirjotin tän saman simulaatiopelit -> the sims 2 palstal kans, mut yleensä täält ollaa vastattu nopeemmi
The Sims 2 DS
heij
1
257
Vastaukset
En nyt ole varma tiedätkö että "blueprints" tarkoittaa pohjapiirrustuksia, kaaviota tms.
Enpäs osaakaan auttaa enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164