Eräs astangajoogi täällä kirjoittelee ja ihmettelee, että eikö täällä enää kirjoitella tuosta joogimisesta mitään..? Kun pitkään aikaan ei oo tullu uusia viestejä.. :(
Niin.. Olen siis itse astangajoogan harrastaja, harjoitellut viime syksystä lähtien. Ja olen aivan hurahtanut. :D Positiivisessa mielessä. Löytyykö täältä muita jotka harrastavat astangaa? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tästä mukaansa tempaavasta harrastuksesta. :D:D
missä kaikki astangit
6
1480
Vastaukset
- astangini
...salilla treenaamassa.. :)
- niin...
olinpa ajattelematon. :) Ei tälläinen maallinen tietokonehomma olekaan sopivaa... hmmmm.. :D
Itsekin käyn salilla 3-4 kertaa harjoittelemassa. :) Sunnuntaina seuraavaks.
- muitakin
Jep, täällä yksi. Kaksi kertaa viikossa harrastan, mutta tehokasta on. Paras harrastus vuosiin, vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kehoon ja mieleen.
- ne on
www.meditaatio.com
- Astangatar
Satuinpa eksymään tänne. Viisi vuotta takana astangaa ja siitä on tullut luonteva elämäntapa, josta ei hirveästi jaksa jauhaa. Se on sellainen sisäinen prosessi, jolle luultavasti jokaisella harrastajalla on oma tulkintansa ja jonka sanoiksi pukemalla yleensä huomaa, että olisi kannattanut jättää väliin;-). Astanga on kuitenkin 99 %:sti käytäntöä.
- joosaajajäbä
näinpä, astanga on kivaa.. ja vielä paljon parempaa! rauhallisuus syvenee koko ajan.. ja elämä tuntuu kovin hyvältä. vielä kun saisi muista salilla harjoittelevista ihmisistä ystävän :)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106