Tere!!
Jos joku on tulossa tosiaan uuteen-seelantiin tossa ennen kesakuun 28:nnetta, niin olis paketti-auto kaikilla mukavuuksilla myynnissa!! jos kiinnostaa!!
Mielellaan tietysti suomalaisille myyn jos halukkaita loytyy?
Autoa??
3
639
Vastaukset
- jo uudessa seelannissa
Mika on auton merkki, malli ja vuosimalli? Paljonko ajettu, missa sijaitsee ja mita maksaa?
- kiwi
Jepa!!
Auto on mitsubishi l300 pakettiauto! ajettu on paljon,mutta siihen on laitettu uusi kone joulukuussa, ja toimii hyvin! itse juuri olen etela-saarella kiertelemassa tulen ennen toukokuuta aucklandiin ja myyn sen siella!! ja huollot on tehty!! ja on kahden henken sanky,tuoleja, kylmalaukkuu,ruokaiu valineita, lamppuu,poytaa,keitint1 kaikki mita reissulla tarvii!! hinta olis 2400 dollarii!!
- aisantuntija
Auton ostaminen ja myyminen kannattaa hoitaa paikallisen huutonetin www.trademe.co.nz kautta. Kauppa kay ja homma hoituu. Itse olen ostanut trademe:sta kolme autoa ja myynyt yhden. Myos jaakaappi ja pesukone tuli sielta hommattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219