Moi!
Täällä Suomi24:ssä on joku aina välillä kysellyt että mistä voisi ostaa harvinaisia Daisy-nukkeja. Bongasin tällaisen kohteen Huutonetistä, jossa on setti muutamia Barbieita, ja tuo on yksi on hyvinkin varmasti Daisy-Nukke. En ole itse tuo myyjä, enkä tunne häntä!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47510226
Mua vaan harmittaa, jos tuon Daisyn huutaa joku, joka ei tiedä tuon nuken harvinaisuutta, ja saattaa joutua koviin leikkeihin...
Kuka kerää Daisy-nukkeja?
4
1365
Vastaukset
- palstaa
Muistatko millä palstalla kyseltiin Daisy-nukkejen perään? Itselläni lapsuudesta useampikin...
- daisy nukke
Hei,
minä haluaisin ostaa Daisy-nukkeja!
tongnyidkhandro@yahoo.com
Jos löytyy, niin voi lähettää kuvan sähköpostitse! - -K-
Tässä yksi Daisy-keräilijä: keräilen Daisy-nukkeja vaatteineen ja tavaroineen ja tietyistä kiihkeimmin etsimistäni (sekä muista vähän harvinaisemmista Daisyistä) maksan hyvän hinnan! ;) Myös vanhemmat Sindyt vaatteineen kiinnostaa.
Yhteydenotot: revangelis@webinfo.fi - daisynhaluisin
daisy nukke kirjoitti:
Hei,
minä haluaisin ostaa Daisy-nukkeja!
tongnyidkhandro@yahoo.com
Jos löytyy, niin voi lähettää kuvan sähköpostitse!Sama täällä! Suoratukkainen daisy tänne!
helisiili@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106