Olen ostamassa tuollaiset yhdistelmävaunut. kertokaa kokemuksianne, millaiset ovat olleet. Mulla ne tulee talvikäyttöön...
Carena Freeride
1
2067
Vastaukset
- neljän äiti
Meillä on Carena Freeride -merkkiset yhdistelmät olleet käytössä lokakuulta alkaen.Täytyy kehua,että hyvin ovat kulkeneet ja toimineet!Helppo kuljettaa mukana auton takakontissa,eli helposti menevät kasaan ja helppo laittaa käyttökuntoon.Varsinkin heittoaisa on ollut mukava ja tarpeellinen lisä,suojata tuulelta ja vaihtaa "maisemaa" isommalla lapsella.Suosittelen!Käyttöaika on tietysti ollut lyhyehkö ja kulunut talvi lauha,mutta uskon että toimivat vaikka olisi kovempikin talvi!Ja hintakin oli varsin sopuisa,verrattuna muihin merkkeihin.Vain tavarankuljetuskori(kankainen),on todella pieni eli eipä siinä isoja ostoksia kuljeteta mukana.Mutta meillä ei sellaiseen ollut tarvettakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846