anteeksi meni pilalle tuo edelline.nii siis 8v iguaani täältä ei oo sylilemmikki pituus 130cm sukupuolesta ei tietoa(koska meidän eka lisko eläin.)
LiSKO tääl
5
495
Vastaukset
- Furminator
Onko tämä lisko siis oikea ja oikeasti kotia vailla?
Missäpäin suomea ja minkä hintainen?- liskon myyjä
niin siis lisko on oikea ja se on ilmainen koska alakertaamme remontoidaan joten jos vaan pysyt niiin ottaisitko sen?me asume espoossa
- Furminator
liskon myyjä kirjoitti:
niin siis lisko on oikea ja se on ilmainen koska alakertaamme remontoidaan joten jos vaan pysyt niiin ottaisitko sen?me asume espoossa
Laitatko mulle sähköpostia niin jutellaan asiasta tarkemmin,olen rakentamassa terraariota ja voisin kyllä igunne ottaa sinne asukiksi.
kati.kristiina@netti.fi - voisi ehkä
liskon myyjä kirjoitti:
koti löytyä. Ennestään igu ja reilu kaksimetriä suuntaansa oleva terraario. Ja kokemustakin on :) Laitteleppa viestiä lilla79@suomi24.fi
- oikea......
vai joku mielikuvitus/virtuaali juttu?? Jää pikkasen epäselväks:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076