On se ihme että mikään ei kelpaa naisille suomessa. Olin ennen 15kg ylipainoinen jolloin olin varma että siksi naisia ei kiinnosta. Tein armottoman määrän työtä(mm. kamppailulajeja ja salia)ja nyt olen 175/74 kg rasvaprosentti 11. No tämäkään ei ole auttanut naistilannetta. En ole hassumman näköinenkään, ja valmituttuani tienaan rutkasti rahaa. Ja en ole edes ujo..
Eli mitä hel****** vaaditaan että naiset kiinnostuisivat koska enää en pysty parantamaan mitään.
Ja niille eräille jotka tätä kysyvät kuitenkin: ei ole provo vaan täyttä totta joka sana.
Taikatemppujako tarvitaan??
33
10748
Vastaukset
- tyttö vain..
ehkä olet törmännyt väärin, kuten minäkin.. :s kyllä minä sinunkaltaisesi saattaisinkin ottaa. en ehkä ulkonäön takia vaan tuon hienon asenteen ;)
jaksa vaan odottaa äläkä luovu toivosta. joskus joku sopiva onkin ihan liian lähellä :) - vincent
Hyvä nähdä tällä luuseripalstalla joku joka on ottanut itseään munista kiinni ja tehny jotain ongelmillensa.
Nyt vaan se kultainen kysymys: Ku sä siellä klubilla baarissa missälie niille naisille käyt juttelee (ja sä meet puhuu niille kiinnostaville naisille vai mitä?) mikä erottaa sut niistä 349 edellisestä jätkästä?
Ulkonäkö ja raha ei oikeesti oo niin tärkeetä naisille ku yleisesti luulaan. Ihastuminen ei ole valinta. Ihan vitun sama sanooko muija et se haluu pitkän tumman rikkaan ja komean miehen... kun se ihastuu suhun kaikki noi vaatimukset lentää ikkunasta ulos.
Mitä HELVETTIÄ (älä sensuroi itteäs!) sit vaaditaan et naiset kiinnostuu?
ITSELUOTTAMUS, POSITIIVISUUS, HAUSKAA SEURAA, MUUT NAISET TYKKÄÄ SUSTA, KÄVELE SELKÄ SUORANA, toisin sanoen OTA TILA HALTUUN.
siinä on se sun maaginen vastaukses.
Mut oikeesti, kerro tarkemmin mitä teet naisten kanssa jos haluut tarkemman vastauksen.- tähän kyllä huomauttaa
että todellakin ulkonäkö ja raha ei aina oo ne tärkeimmät jutut ja varsinkaan toi raha varsinkin jos sitä ei vielä edes oo.
- ooooo
vincent kirjoitti:
- - - -
Mitä HELVETTIÄ (älä sensuroi itteäs!) sit vaaditaan et naiset kiinnostuu?
ITSELUOTTAMUS, POSITIIVISUUS, HAUSKAA SEURAA, MUUT NAISET TYKKÄÄ SUSTA, KÄVELE SELKÄ SUORANA, toisin sanoen OTA TILA HALTUUN.
- - - -
Tähän ei voi muuta todeta kuin, että ilmeisesti alle 10 % miehistä voi löytää naisseuraa? Sen useampi tuskin täyttää näitä "vaatimattomia" kriteereitä.
Hyvä kysymys on, onko kukaan naikkonen sen arvoinen, että oma persoona joutaa romukoppaan jonkin muotin takia? Mielestäni ei todellakaan. Sen vuoksi seuraa kannattaisi etsiä vähän muualtakin kuin sieltä pinnallisesta baarista.
- LOLah
"Koska en pysty enää parantamaan mitään"
Helou, poika, helou!! Ei meitä tyttöjä kiinnosta sun (tulevat) rahas eikä rasvaprosenttis.
Taikatempuista en tiedä, voishan nekin olla ihan kivoja, mutta ASENNETTA, KIINNOSTAVUUTTA, jotain mikä nostaa meidät tän harmauden yläpuolelle..
Come on, mietis vähä, että mitä annettavaa sulla on oikeesti kellekkään ja palaa asiaan!- hämmentynyt85
Ensinnäkin sille tytölle. Kiitoksia noista piristävistä sanoista:)
Sit siihen mitenkä yleensä naisia lähestyn. No kaikkein lähimpänä onnistumista olin viime syksynä mutta nainen valitse pitkän pohdinnan jälkeen toisen jätkän mun sijasta. No baareissa en yleensä sen kummempia yritä esittää. Kunhan menen juttelemaan välittämättä paljoakaan miten keskustelun aloitan tai yleensäkään piittaamatta siitä miten pitäis puhua. Ei ole tullut menestystä vielä olemalla oma itsensä.. En sit tiedä kiinnostavuudesta mut asennetta tai sanoisinko ennemminkin periksi antamattomuutta on. En sit muuta osaa kertoa. - LOLah
hämmentynyt85 kirjoitti:
Sit siihen mitenkä yleensä naisia lähestyn. No kaikkein lähimpänä onnistumista olin viime syksynä mutta nainen valitse pitkän pohdinnan jälkeen toisen jätkän mun sijasta. No baareissa en yleensä sen kummempia yritä esittää. Kunhan menen juttelemaan välittämättä paljoakaan miten keskustelun aloitan tai yleensäkään piittaamatta siitä miten pitäis puhua. Ei ole tullut menestystä vielä olemalla oma itsensä.. En sit tiedä kiinnostavuudesta mut asennetta tai sanoisinko ennemminkin periksi antamattomuutta on. En sit muuta osaa kertoa.Enpä malta olla kommentoimatta:
Menet reippaasti juttelemaan, oikein hyvä.
Et anna periksi, oikein hyvä.
MUTTA vähän pistää silmään tommonen "En sit tiedä kiinnostavuudesta..", "En sit muuta osaa kertoa" -osasto.
Ehkä pitäis osata! Siis pukea asiat paremmin sanoiksi.
Jospa treenailisit sitä nyt, kun kroppa on treenailtu kuntoon.. - oletkin
hämmentynyt85 kirjoitti:
Sit siihen mitenkä yleensä naisia lähestyn. No kaikkein lähimpänä onnistumista olin viime syksynä mutta nainen valitse pitkän pohdinnan jälkeen toisen jätkän mun sijasta. No baareissa en yleensä sen kummempia yritä esittää. Kunhan menen juttelemaan välittämättä paljoakaan miten keskustelun aloitan tai yleensäkään piittaamatta siitä miten pitäis puhua. Ei ole tullut menestystä vielä olemalla oma itsensä.. En sit tiedä kiinnostavuudesta mut asennetta tai sanoisinko ennemminkin periksi antamattomuutta on. En sit muuta osaa kertoa.pinnallisuudessasi jättänyt huomiotta ne tavalliset tytöt tai ne "vähemmän kauniit" Luulisi jos ei rima ole kovin korkealla tulostakin syntyvän
- nnn....
hämmentynyt85 kirjoitti:
Sit siihen mitenkä yleensä naisia lähestyn. No kaikkein lähimpänä onnistumista olin viime syksynä mutta nainen valitse pitkän pohdinnan jälkeen toisen jätkän mun sijasta. No baareissa en yleensä sen kummempia yritä esittää. Kunhan menen juttelemaan välittämättä paljoakaan miten keskustelun aloitan tai yleensäkään piittaamatta siitä miten pitäis puhua. Ei ole tullut menestystä vielä olemalla oma itsensä.. En sit tiedä kiinnostavuudesta mut asennetta tai sanoisinko ennemminkin periksi antamattomuutta on. En sit muuta osaa kertoa.hyvä tiputtaa rimaa ...vaikka rasvaprosennti olisi 0..muuten sitä saa jäädä tekemään taikatemppuja loppuiäkseen
- -rico-
itse itsenne. Äskeisestä viestistä näkee selvästi koko pointin.
Se on, että nainen haluaa miehen olevan niin
ihmeellinen ja mahtava, että se tuntee miehen avulla olevansa muiden yläpuolella.
Kysymys kuuluukin, kuinka moni mies kykenee tähän?
Vastaus: n. 5 % miehistä.
No miksi nykyään erotaan paljon?
Vastaus: sen takia, että naiset etsii aina vaan parempia miehiä.
Miksi yksi ei riitä?
Vastaus: Siksi koska joku voi löytää paremman kuin oma mies ja sitten pitää vaihtaa miestä, että pysyy muiden yläpuolella.
Miksi nainen haluaa olla muiden yläpuolella?
Vastaus: siksi, koska nainen on omahyväinen itseään rakastava narsisti.
- Ama53223
Auto, kesämökki, asunto-osake ja tanssiharrastus tuo naisia.... Kun olet nuo hankkinut niin tule sitten tänne hämyileen miksi ei onnistu ;)
- niin xxx
kiinnostuneen kuulijan löydettyään hän puhuu koko illan itsestään ja on lopulta sitä mieltä että olet tosi kiinnostava, harvinaisen fiksu ja mukava tyyppi.
Toimii ainakin naisen mieheen soveltamana. - tyttö vain..
en aiemmin puuttunut tuohon juttelu osastoon. baareista on tosiaan erittäin hankala saada mitään vakavaa/ pysyvää juttua.
Katsele ympärillesi, sillä se sopiva voi löytyä milloin vain. Mun mielestä todennäköisemmin jonkun ihmisen löytää paikasta, jossa käy usein. Kun miettii esim tavallista ruokakauppaa. okei siellä ei voi tietää kuka on varattu ja kuka ei. (tosin tuota varattu juttua nyt ei kannata aina miettiäkään) porukka näkee siellä toisensa vaan nopeasti ja taas seuraavalla kerralla on eri ihmiset. samoin voi olla esim busseissa tai kahviloissa.
Pitää siis käydä jossain paikassa useammin ennenkuin alkaa kiinnittää enemmän huomiota jonhonkin ihmiseen. Minä käyn paljon uimassa ja nyt pitkän ajan jälkeen olen huomannut siellä lähes samat ihmiset. En välttämättä kaikkia joka kerta, mutta vähintään joka kolmas kerta se joku vanha "tuttu" eksyy taas sinne. Ja vakiohenkilöt käy siellä joka viikko samaan aikaan. Muita voisi olla esim autokoulu (jossa itse tutustuin uuteen ihmiseen), joku harrastus tai muu seura.
Ajattelin nyt tällä huonolla selostuksellani kertoa vaan, että ihmisestä näkee aluksi tosiaan sen ulkonäön ja olemuksen. Sitä vähän niinkuin katselee kaikkia, mutta mikään ei pistä silmään ehkä juuri siksi, että ei sitten näe tätä uudestaan. Tai porukkaa on liikaa, kuten baarissa. Tuurista se on monesti kiinni millaisen tapaa, mutta juttelu taidot on tärkeät. Ei niin, että puhuu vain ja ainoastaan itsestään vaan sen oman jutun jälkeen voi kysyä toiselta samaa. :)
- Tiedän kyllä
Vanha kansa kutsuu naisen makaamista temppujen tekemiseksi. Ensimmäisenä joutuisit loihtimaan itsellesi erityisen komeat kasvot, sillä "En ole hassumman näköinenkään" -ulkonäkö ei auta yökerhoissa, joissa kaupungin komeimmat miehet kokoontuvat.
Näitä komeita miehiä tuntuu olevan riittävästi ja he hoitelevat useampia naisia (harvat tosin yhtäaikaisesti. Muiden kuin komeiden miesten matkaan ei nainen poistu tuttavapiiristään.
Suoraan sanottuna Suomen naiset eivät tarvitse sinua, minua eivätkä monia muitakaan miehiä ennen kuin tulee aika perustaa perhe ja hankkia sille elättäjä. Kun heitä haluttaa, he soittavat entisille poikakavereilleen tai menevät sitten baariin tms. ja hakevat sieltä komean miehen tyydytyksekseen. Viehättävän naisen ei tarvitse olla ilman seksiä Suomessa, jos hän menettelee noin.
Lannistumattomuudella voit jonakin kauniina yönä lopulta tavoittaa päämääräsi, mutta eri asia on, oletko valmis uhraamaan niin paljon aikaa ja rahaa lopputulokseen.- Unto
Täyttä asiaa kerrankin. Naisen ottaminen on ISOtöinen homma ja monelta mieheltä loppuu kiinnostuskin tai se kiinnostus suuntautuu muuhun kun naisiin esim. harrastuksiin kun tarpeeks riekkuu turhaan baarissa. Reaalielämässä(ei siis baarissa) naisen lähestyminen on kiellettyä jos ei omaa komeaa ulkonäköä. Näin se menee.
- aikas komea mies
Itselläni on käynyt tuuria ja olen saanut miehekkäät komeat kasvot ja luonnostaan kookkaan ja harteikkaan kropan. En edes käy salilla ja silti naiset kuolaa mua. Mielenkiintoisinta tässä on ollut huomata, että naiset omasta tasostaan riippumatta katselevat vain munkaltaisia miehiä. Siis ihan selvästi ylipainoisetkin naiset tulee iskemään silmää ja luule mun olevan imarreltu. Naisen ulkonäkö voi olla mitä tahansa ja silti hän yrittää aina niitä komeimpia miehiä. Itselleni kelpaa vain tasoiseni nainen, joten olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna edellisen suhteen kaaduttua naisen narsistiseen kusipäisyyteen. Opin ainakin sen, että naiseen kannattaa tutustua hyvin ennenkuin luulee suhteesta liikoja.
- ....
aikas komea mies kirjoitti:
Itselläni on käynyt tuuria ja olen saanut miehekkäät komeat kasvot ja luonnostaan kookkaan ja harteikkaan kropan. En edes käy salilla ja silti naiset kuolaa mua. Mielenkiintoisinta tässä on ollut huomata, että naiset omasta tasostaan riippumatta katselevat vain munkaltaisia miehiä. Siis ihan selvästi ylipainoisetkin naiset tulee iskemään silmää ja luule mun olevan imarreltu. Naisen ulkonäkö voi olla mitä tahansa ja silti hän yrittää aina niitä komeimpia miehiä. Itselleni kelpaa vain tasoiseni nainen, joten olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna edellisen suhteen kaaduttua naisen narsistiseen kusipäisyyteen. Opin ainakin sen, että naiseen kannattaa tutustua hyvin ennenkuin luulee suhteesta liikoja.
minä en mitään joka naisen kuolaamaa komeeta kyllä ota, vaikka minua kuolataan kieli pitkänä. baarissakin komeat saisi multa lähtöpassit. en sano ettenkö sitten katsoisi hyvännäköisiä. sekin on oma mieltymykseni, mutta lipevät "minä olen komea" miehet voin jättää muille, vaikka monen heistä saisinkin varmasti. eikä ollut itsekehua, kommentoin vain.
- mieheltä
Kokemusta on ajallisesti vain 4 vuotta sinua enemmän, mutta määrällisesti ilmeisesti reippaastikin enemmän. "Salaisuus" siihen, miten nainen isketään esim. yökerhossa on siinä, että ÄLÄ ole oma itsesi!!! Se onnistuu leikiten ainoastaan esittämällä jotain sellaista, mistä naiset stereotypisesti tykkäävät. Täytyy olla helvetin kiinnostava persoona, jos omana itsenäsi luulet iskeväsi naisia, ja vielä nimenomaan baarissa. Vai törmäätkö itse useinkin yökerhoissa ihmisiin, jotka ovat täysin omana itsenään? Tai missä tahansa, jossa alkoholilla on osuutta asiaan? Kun "pakolliset muodollisuudet" (intercourse) on hoidettu alta pois, voit tehdä vaikutuksen aamulla enemmän omana itsenäsi. Vaikutus tehdään luomalla naiselle sellainen olo, ettei tarvitse hävetä levinneitä meikkejä, harottavia hiuksia, darraa, kamalaa hengitystä jne. jne. ja sitä kautta karata mahdollisimman äkkiä pelipaikalta. Hyviä keinoja on tarjota suihku (jossa hyvät pesuaineet naisiakin varten) ja maittava aamupala särkylääkkeellä tehostettuna. The rest is up to you.
Karua tekstiä, mutta 100 % totta, jonka moni mies takuulla vahvistaa. Naisten iskemiseen usein siis tarvitaan todellakin taikatemppuja. Mutta ei se haittaa, sen voi ottaa ihan roolileikkinä itsekin. Muista, että voit luoda ensivaikutelman tasan kerran!- hämmentynyt85
No niin, kiitoksia vaan kaikenlaisista neuvoista sun muista.
Se ei vaan käy mun luonteeseeni ollenkaan että esittäisin jotain muuta kuin itseäni. On se aika tylyä kyllä jos naisia kiinnostaa vain sellaiset päänaukojat ym. lässyttäjät, joihin ilmeisesti viittaatte. Ei voi ymmärtää. - vaan mieleen
Mitäköhän nainen voisi päätellä siitä jos on "tarjota suihku (jossa hyvät pesuaineet naisiakin varten)" ? Meinaan kaverin elämäntyylistä. Siinähän on n. 2 varteenotettavaa vaihtoehtoa. Onneksi kaikkien kosmettiikatuotteiden kuosit vaihtuvat puolen vuoden välein, joten siitä kuinka täysiä purnukat ovat voi tehdä vielä lisäpäätelmiä. Jos päädytään vaihtoehtoon 2 kannattaa muistella käytettiinkö yöllä kondomia.
- Microman
Eiköhän se ole niin, ettei ulkoinen olemus paljon naisille merkkaa, korvien väli ja ajatukset merkkaavat paljon enemmän...Sen itse olen huomannu.
- Arkkii
Se on jotenkin niin erikoista se tosiasia, että naiset eivät seksuaalisesti ihastu samalla tavoin kuin miehet. Miesten ulkonäkö ei naisille merkkaa juurikaan mitään. Naiset eivät seksuaalisesti ihastu miehen ulkonäköön. Ihastuminenhan tapahtuu aivoissa eikä sen tunteen tapahtumiseen voi vaikuttaa. Tietyt ominaisuudet aiheuttaa naisessa ihastumisen. Näitä ominaisuuksia voit hankkia ja voit päästä eroon uskomuksista jotka rajoittaa sun elämääsi ja naisten saamistasi. Etkö muka koskaan ole nähnyt rumaa ellei jopa äärettömän rumaa miestä jolla on kainalossa äärettömän kaunis nainen tai jopa kaksi? Minä olen paljonkin ja etenkin nykyään kun olen alkanut kouluttaa itseäni tän asian suhteen. Vuosi sitten menetin poikuuteni ja sen jälkeen tämän vuoden sisällä oon hoidellu kymmeniä täydellisen näköisiä naisia. Luin toki muutamia kirjoja ja otin selvää ruumiinkielestä eli bodylanguagesta ja naisten ihastumisprosessista ja sosiaalidynamiikasta ja kaikesta ja tein itseluottamus treenauksia, mutta se oli mahdollista niinkin nopeassa ajassa kuin vuodessa. Netistä löytää paljon matskua tästä kun laitat vaikka googleen hakusanaksi Fast art seduction tai pick up artist ja alat vaan etsimään. Tiedän että kuulostaa monelle uskomattomalta, mutta tiedättekö suurinosa miehistä elää matrixissa eikä tiedä naisista yhtään mitään. Vielä merkillisempää tässä on se, että myöskään naiset eivät tiedä mitään koska naiset ihastuu emotionaalisesti ja kun he ajattelevat tätä loogisesti he eivät osaa sanoa mistä kaikki johtuu. Meille miehille se on yksinkertaista, jo se riittää että on hyvä perse ja tissit.
- haloo...
"tämän vuoden sisällä oon hoidellu kymmeniä täydellisen näköisiä naisia."
Hyvännäköinen nainen voi hoidella vaikka useita kymmeniä komeita miehiä, mitä sitten? Se ei vaadi juurikaan mitään.
Haaste on löytää se yksi, jonka kanssa todella haluaa pysyvämmän suhteen, koska siinä kohtaa jyvät erottuu akanoista. Ja ulkonäöllä ei todellakaan pitkälle pötkitä, pelimiehen luonteella jäädään lähtökuoppiin.
Sinun historiallasi pysyvämmän suhteen löytämisestä, tulee varmasti TODELLA iso haaste. Naiset kun nääs juttelevat keskenään. Pelimiehet merkitään aina. Kukaan ei halua pelimiestä oikeaan suhteeseen. Ei ainakaan kukaan itseään kunnioittava nainen, jolla on varaa valita.
Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle. - Feministi81
> Meille miehille se on yksinkertaista, jo se
> riittää että on hyvä perse ja tissit.
Mielestäni tämä on hieman miehiä halventava ja aliarvioiva näkemys. Nainen saa olla kuinka tyhjäpäinen tai pikkumainen tai lahna, kyllä tosimies nai naista, jos hänellä on vain hyvä perse ja tissit!!
Ei voi sanoa, että "naiset tekee näin" ja "miehet tykkää tästä". Itse en voisi ottaa kumppaniksi miestä, joka on harrastanut ns. yhden yön suhteita. Mutta kaikki eivät sovi kaikille. - prkln femakko
Feministi81 kirjoitti:
Mielestäni tämä on hieman miehiä halventava ja aliarvioiva näkemys. Nainen saa olla kuinka tyhjäpäinen tai pikkumainen tai lahna, kyllä tosimies nai naista, jos hänellä on vain hyvä perse ja tissit!!
Ei voi sanoa, että "naiset tekee näin" ja "miehet tykkää tästä". Itse en voisi ottaa kumppaniksi miestä, joka on harrastanut ns. yhden yön suhteita. Mutta kaikki eivät sovi kaikille.Älä rupea länkyttämään mitä miehet haluavat tai mitä eivät, feministillä ei ole mitään asiaa ruveta selvittämään mitä miehen pitää tehdä tai haluta, vaikka pallit on itselleen saattanut kasvattaakin. Puhut vaan niiden miesvihaajien puolesta, androgyyninä oliona.
- Feministi81
prkln femakko kirjoitti:
Älä rupea länkyttämään mitä miehet haluavat tai mitä eivät, feministillä ei ole mitään asiaa ruveta selvittämään mitä miehen pitää tehdä tai haluta, vaikka pallit on itselleen saattanut kasvattaakin. Puhut vaan niiden miesvihaajien puolesta, androgyyninä oliona.
Kuinka ihanan miehekästä puhetta! Torttu vain kostuu...
Tosimiehellä (=100% hetero) ei ole säärifetissiä, sillä Tosimies kiinnittää huomionsa vain tisseihin ja peppuun. - -rico-
Feministi81 kirjoitti:
Ei voi sanoa, että "naiset tekee näin" ja "miehet tykkää tästä". Itse en voisi ottaa kumppaniksi miestä, joka on harrastanut ns. yhden yön suhteita. Mutta kaikki eivät sovi kaikille.miehelläs ollu yhden yön suhteita?
- Kyllä homma pelittää
Kyllä homma pelittää jos kuvauksesi mukaisesti valmistuttuasi tienaat rutkasti rahaa.
Kertomasi mukaan ulkoiset puitteesi ovat kunnossa. Suurin osa suhteista perustetaan näiden varaan. Tsemiä, sulla käy vielä flaksi. - ¤sohvi¤
omien empiiristen tutkimusten perusteella vois sanoo että eniten vientiä on esim. baaris sillon ku itellä on aidosti hauskaa!! ja se on kyllä ihan omasta päästä kiinni..
morkkis-illanki voi kääntää hauskaksi jos niin vain päättää..(=
iloiset/hymyilevät ihmiset ovat kaikista viehättävämpiä, joten hyvä mieli aina mukaan kun saalistamaan lähdet..ü
ja tämä ei tarkoita sitä että kaikkien pitäis olla jotain hervottomia huuliveikkoja tai osata miljardi vitsiä mut kun näyttää iloiselta ja avoimelta (jolloin usein myös olet sitä) niin ihmiset kiinnostuu ja uskaltaa tulla tekeen aloitetta..
asennetta ja hyvää tuulta peliin niin luulisi toimivan (= - Havaintoni
Miehen komeat kasvot ja ei yli-painoinen vartalo (urheilullisuus ei vaatteet päällä erotu) riittävät lumoamaan naisen. Sitten ei miehen tarvitse muuta kuin olla loukkaamatta teoillaan ja puheillaan naista sekä antaa naisen puhua niin sangen pian nainen haluaa seksiä.
Jos seksi ei ole tyydyttävää, suhde todennäköisesti lopetetaan. Jos seksi on tyydyttävää, kyseessä on vuosisadan rakkaustarina, ellei mies vaihda parempaan. Ei siihen sen enempää vaadita. sillä on minkälainen kroppa, paino sulla on. Itse olen sua 10kg painavempi ja samanpituinen kutakuinkin enkä ajattele enään pätkääkään sitä että minkälainen mun kropan pitäis olla että kelpaisin. Jos en kelpaa tämmösenä niin ollaan yksin sitten. Kyllä se niinkin menee. Tää kroppa, pituus ym. tollaset jutut on aika pinnallista touhua ja niillä vaatimuksilla jää oikeasti monella luu käteen. Toivon että löydät sellaisen tavallisen tytön joka pitää susta juuri sellaisena kuin oot. Älä yritä väkisin muuttaa itseäsi joksikin muuksi koska pinnallisuus on noussut liian suureen valtaan nykymaailmassa ja moni ei enään aidosti rakastu toiseen vaan katsotaan vaan juuri noita pituus,paino ym. Seikkoja.
- ooooo
Juuri näin! Vain omana itsenään voit jotain löytää ja vain omana itsenäsi joku voi löytää sinut. Ei se niin mene, että
1. muunnutaan jonkin muotin mukaiseksi
2. "kelvataan" jollekin
3. ollaan helkkarin onnellisia
Kyllä se menee niin, että eletään elämää omana itsenä ja sellaisena hakeudutaan niiden ihmisten seuraan, jossa viihdytään. Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä etsii itselleen vain lelua, joka on yhteiskunnan määrittelemien normien mukainen: "hyvä" siinä, "hyvä" tässä, "hyvä" tuossa. Kuka haluaisi vanhanaikaisen ja tylsän lelun, kun voi saada uutuusmallin? - Microman
Samu1 teksti on melko pitkälle sitä miten pitää asoiden olla.
Pinnallisuus paistaa tosi paljon nykymaailmassa esiin, joillakin se tuntuu olevan ainoa juttu mitä päässä pyörii...Eikö kukaan nykyään etsi sellaista ihmistä rinnalleen joka sävähdyttää ajatuksilla ja teoillaan?
Tuntuu et nykyään kaikki katsoo ensin ulkokuorta ja määrittelevät pisteet sen mukaan, olipa sit henkilö minkälainen hyvänsä ajatustensa ja käytöksensä kanssa. Ei Näin! joku roti tähän hommaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171