Etelä-pohjanmaan huijari

petetty62

tapasin näillä sivuilla eteläpohjanmaalaisen miehen. vaihdettiin melko pian numeroita, ja keskustelu jatkuikin puhelimitse. keskustelut olivat syvällisiä ja hyviä. ehdotin tapaamista. hän oli usein tulossa luokseni, mutta ei tullut, aina oli joku syy..auto rikki, koira kipeä jne jne. koskaan hän ei pyytänyt minua luokseen. saatoin soitella hälle esim. yölläkin ja hän kyllä vastasi puhelimeen, eikä vaikuttanut siltä että hällä naista siellä vierellään olisi...kiinnyin häneen, ja luulin että hän kiintyi minuuun. mutta tapaamista ei koskaan tapahtunut. keskustelimme puhelimitse 2 vuotta. mutta tavattu ei kertaakaan. en tiedä, miksei hän tullut luokseni?? selitystä en saanut asiallista. usein hän heitti asian vitsiksi..lopulta lopetin yhteyden oton. hän oli jo vuosi sitten poistanut naamansa näiltä sivuilta, minä poistin aika vasta.
uskon, että hän valehteli nimensäkin, koska kun hän kertoi "oikean nimensä", se oli ihan eri, kuin sähköpostissa esiintynyt. osoitettaan hän ei antanut, koska olisin lähettänyt hälle esim. joulukortin. en usko että hän asui kenenkään kanssa, koska hänet aina sai kiinni ja hän puhui normaalisti kun oli kotona, usein puhelut kesti tunninkin. mutta jotain hämärää siinä miehessä oli. mutta koskaan en saanut selville mitä (kahden vuoden aikana).
eilen yritin hälle soittaa, hän oli vaihtanut puhelinnumeronsa. että tällanen kokemus näiltä sivuilta.

65

6294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se "hieman ylipainoine...

Siis itse pyysit tapaamista, soitit öisinkin...ilman, että oli mikään hätä? Minulla ei kyllä koskaan ole niin hätä vielä ollut, että olisi öiseen aikaan pitänyt kenellekään soittaa.

Voihan toki nainenkin tapaamista pyytää, olen minäkin joskus niin tehnyt. Mutta, mutta....

Kuulostaa siltä, että mies oli kohtelias: harva vastaa yöaikaan puheluihin. Jotkut ihmiset ovat sillä tavoin yli-kilttejä, etteivät sano suoraan....Suurin osa ihmisistä on sellaisia.

Voi olla, että hän vaihtoi puhelinnumeronsa, koska koki sinun soittosi häiriköintinä. Jos minulle joku mies soittelisi öisinkin...ja vielä sellainen tapaus jota en ole koskaan edes nähnyt...niin pakko kai se olisi numero vaihtaa.

Sekin on luonollista, että suojelee yksityisyyttään niin pitkälle, että on valmis tapaamiseen. Näin minäkin teen. JA olen vapaa nainen.

Liiallinen yhteydenpito ei tunnu naisestakaan mukavalta, tuskin miehestäkään.

• ajattelija.

En nyt ihan noinkaan sanoisi. On varmasti monenlaisia syitä. Miehen olisi pitänyt olla avoimempi ja kertoa todellinen tilanne. Jokin tuossa tilanteessa selvästi mättää jos mies on vapaa tapaamaan.

• olla että hänellä
        ajattelija. kirjoitti:

En nyt ihan noinkaan sanoisi. On varmasti monenlaisia syitä. Miehen olisi pitänyt olla avoimempi ja kertoa todellinen tilanne. Jokin tuossa tilanteessa selvästi mättää jos mies on vapaa tapaamaan.

Oli joku "vika"
        Omasta mielestään epämiellyttävän näköinen tai ruummiilliseti vammautunut/vammainen.

• petetty62
        olla että hänellä kirjoitti:

Oli joku "vika"
        Omasta mielestään epämiellyttävän näköinen tai ruummiilliseti vammautunut/vammainen.

...sillä hän lähetti mulle 2 kuvaa sähköpostiini. molemmat näyttivät hänen olevan ihan ok näköinen ja kuntoinen mies.

• älä mieti
        petetty62 kirjoitti:

...sillä hän lähetti mulle 2 kuvaa sähköpostiini. molemmat näyttivät hänen olevan ihan ok näköinen ja kuntoinen mies.

turhaan mitään syitä. kaikenlaista porukkaa löytyy ja oli syyt mitkä tahansa tosi on se että lopetti/esti yhteydenpidon. Varmaan paskaa sulle jos olisit halunnut jotain vielä, mutta halusitko sitten ees? Ja mitä hitoa oikeesti, älä mieti, kun tulee riittävä määrää tällaisia niin eipä sitä enää mieti mitään vaan perustaa juttunsa vaan tosiseikkoihin. Ja päivä kerrallaan. Lisää kokemuksia vaan.

• tulinentanssi
        petetty62 kirjoitti:

oliko hän tumma

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

oliko hän tumma

Kyllä tummahiuksinen, muttei värillinen.

• tulinentanssi
        62 kirjoitti:

Kyllä tummahiuksinen, muttei värillinen.

Millä kirjaimella alkoi etunimi?

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

Millä kirjaimella alkoi etunimi?

P

Jos tulinentanssi sulla täsmää, laita sukunimen ensimmäinen kirjain tai joku niin selviää aika paljon onko kyseessä sama tyyppi

• tulinentanssi
        62 kirjoitti:

P

Jos tulinentanssi sulla täsmää, laita sukunimen ensimmäinen kirjain tai joku niin selviää aika paljon onko kyseessä sama tyyppi

K alkais sukunimi

• tulinentanssi

sitä en tiedä sanooko kokkola mitään ?

• Uhriksi joutunut (N)

Mun tapauksessa ainakin sukunimen alku oli ko

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

sitä en tiedä sanooko kokkola mitään ?

Sanoo.
        Minulle sanoo myös Seinäjoki.

Entäs sinulle?

• tulinentanssi
        62 kirjoitti:

Sanoo.
        Minulle sanoo myös Seinäjoki.

Entäs sinulle?

Seinäjoki myös?
        Matkailuauto? Olisko vähän filosofi! Ei ota mitään selvää?

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

Seinäjoki myös?
        Matkailuauto? Olisko vähän filosofi! Ei ota mitään selvää?

Matkailuauto... ei ainakaan näin äkkiseltään muistu mitään tärkeää matkailuautosta mieleen?

Filosofistinen, jollain lailla antoi itsestään fiksun vaikutelman.
        Toisaalta kun mietin näin jälkiviisaana, niin olihan hänen jutuistaan suurin osa aivan kauheaa huttua.
        Löytyy netistä hetkessä.

Hänellä oli muistaakseni lapsi, aika vanha lapsi. Vai muistelenko omiani
        miten sinun tapauksessasi?

Ei hänestä oikein selvää saa.
        Aika usein oli juovuksissa.

• tulinentanssi
        62 kirjoitti:

Matkailuauto... ei ainakaan näin äkkiseltään muistu mitään tärkeää matkailuautosta mieleen?

Filosofistinen, jollain lailla antoi itsestään fiksun vaikutelman.
        Toisaalta kun mietin näin jälkiviisaana, niin olihan hänen jutuistaan suurin osa aivan kauheaa huttua.
        Löytyy netistä hetkessä.

Hänellä oli muistaakseni lapsi, aika vanha lapsi. Vai muistelenko omiani
        miten sinun tapauksessasi?

Ei hänestä oikein selvää saa.
        Aika usein oli juovuksissa.

Miten tämän löytäisin netistä??

En juurikaan ole itsestäni mitään kertonut!

Rivien välistä lukenut kaikenlaista!

Ei taida olla kaikki kotona!

Kun klikkaan profiilini pois, häipyy hän saman tien!

Eikä tiedä minusta mitään!

Luulen kyllä että sama tyyppi!

Hänellä pieni poika!

Olisin siitä Petestä kysynyt, missäpäin asustelee?

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

Hänellä pieni poika!

Ei tällaisia pysty netistä löytämään.

Ainoa tapa päästä näistä eroon on kun ilmoittaa ettei tahdo olla minkäänlaisissa tekemisissä hänen kanssaan.

Jos hän sitten vielä häiriköitsee, niin sitten sen numeron saa teleseurantaan. Ilman häiriköintiä teleseurantaa ei saa, se on juuri tämän tapaisissa asioissa huono homma.

minun tapauksessani "pete" asui Kokkolassa, Kaustisilla, Seinäjoella, Nurmossa.

Oikeaa osoitettaa en varmuudella pysty sanomaan, mut veikkaan Kokkolaa.

Kiinnitin huomiota siihen että murre oli jollain tapaa savolaista, mutta aika samanmoista se puhelu on Pohjanmaallakin

• tulinentanssi
        62 kirjoitti:

Ei tällaisia pysty netistä löytämään.

Ainoa tapa päästä näistä eroon on kun ilmoittaa ettei tahdo olla minkäänlaisissa tekemisissä hänen kanssaan.

Jos hän sitten vielä häiriköitsee, niin sitten sen numeron saa teleseurantaan. Ilman häiriköintiä teleseurantaa ei saa, se on juuri tämän tapaisissa asioissa huono homma.

minun tapauksessani "pete" asui Kokkolassa, Kaustisilla, Seinäjoella, Nurmossa.

Oikeaa osoitettaa en varmuudella pysty sanomaan, mut veikkaan Kokkolaa.

Kiinnitin huomiota siihen että murre oli jollain tapaa savolaista, mutta aika samanmoista se puhelu on Pohjanmaallakin

Luulen kuitenkin ettei kyseessä ole sama tyyppi. en juurikaan ole hänelle enään vastaillut laittoi kyllä numeronsa en siihen koskaan soittanut! Ymmärtää varmaan lopettaa, täällä kuitenkin saa olla varovainen, niin helppo piiloutua ja kirjoittaa mitä vain.

Oikein mukavaa kesää sinulle
        Ja toivotaan että se onni potkii
        vielä meitäkin :)

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

Luulen kuitenkin ettei kyseessä ole sama tyyppi. en juurikaan ole hänelle enään vastaillut laittoi kyllä numeronsa en siihen koskaan soittanut! Ymmärtää varmaan lopettaa, täällä kuitenkin saa olla varovainen, niin helppo piiloutua ja kirjoittaa mitä vain.

Aika rennosti asian otat, vai etkö ole tyypin kanssa jutellut, viestitellyt...?

Jos olet niin kannattaa varoa ettei hän saa päähänsä mitään hullua kun leikittelet hänen kanssaan

Hyvää kesää ja muista varoa noita sairaita tyyppejä

• tulinentanssi
        62 kirjoitti:

Aika rennosti asian otat, vai etkö ole tyypin kanssa jutellut, viestitellyt...?

Jos olet niin kannattaa varoa ettei hän saa päähänsä mitään hullua kun leikittelet hänen kanssaan

Hyvää kesää ja muista varoa noita sairaita tyyppejä

Hei vielä!
        En ole viestitellyt enkä soitellut, ei tiedä minusta mitään!

Meillä välimatkaakin 800km, enkä minä kenenkään kanssa leikittele!
        Kirjekaveri siinä kun kuka tahansa! Eikä ole aikomustakaan jatkaa.

• 62
        tulinentanssi kirjoitti:

Hei vielä!

Ei sinun parastahan minä ajattelen.
        En minä sille mitään voi jos tahdot tulla petetyksi.

Kirjoituksistasi paistaa läpi jonkinlainen viha ihmistä/ihmisiä kohtaa ja tahdot kostaa.

Olen itsekin ollut nuorempi ja tiedän ettei vihapäiten tehty auta mihinkään

• kuillii
        tulinentanssi kirjoitti:

Hei vielä!

Olet välimatkasta päätellen kanta-hämeestä.

Tiedän yhden naikkosen joka on sieltä on langennut kusetukseen

• Hohhoijakkaa
        tulinentanssi kirjoitti:

K alkais sukunimi

Mitä sä luulet tällä saavuttavas?

• Lopetajo
        tulinentanssi kirjoitti:

Hänellä pieni poika!

Tosi kiva kaikille Peteille pohjanmaalla . Että olet Teemu typerä!!

• petet kunniaan
        Hohhoijakkaa kirjoitti:

Mitä sä luulet tällä saavuttavas?

Joo mun mielest ap. on ollut aika tyhmä, jos on kuvitellut jotain, on ollut lähinnä terapeuttina ky omaiselle miehelle ja kamalat puhelinlaskut, jurrinen ukko siellä toisessa päässä.. hei haloo..

• 62
        Lopetajo kirjoitti:

Tosi kiva kaikille Peteille pohjanmaalla . Että olet Teemu typerä!!

Pohjanmaan petet?
        teemu?

Putosin hieman kärryiltä

• tietä riittää
        kuillii kirjoitti:

Olet välimatkasta päätellen kanta-hämeestä.

Tiedän yhden naikkosen joka on sieltä on langennut kusetukseen

Kanta-Hämeestä ei ole Etelä-Pohjanmaalle 800 kilometriä.

Suomi on kutakuinkin 1100km etelä-pohjois-akselilla ja 550km leveyttä. Pohjanmaa on jokseenkin keskellä maata.
        Aika lailla tarvitsee kiertoteitä ajalle, kun 800 kilsaa saa mittariin Hämeestä Pohjanmaalle.

• ssaikde
        tulinentanssi kirjoitti:

Onnea sinulle.

Aika lailla tuntuu hän pettäneen naisia. Aika tavalla tuntuu siltä kuin sivulliset kärsivät näissä hommissa.

Toivon sinulle tulinentanssi kaikkea hyvää. Varo kuitenkin tuollaisia.

• tulinen tanssi
        ssaikde kirjoitti:

Onnea sinulle.

Aika lailla tuntuu hän pettäneen naisia. Aika tavalla tuntuu siltä kuin sivulliset kärsivät näissä hommissa.

Toivon sinulle tulinentanssi kaikkea hyvää. Varo kuitenkin tuollaisia.

Tottahan toki varon,saisin tietooni kaikki siitä tyypistä jos vain haluaisin.
        en ole enään vastaillut, ja on myös lopettanut.

Oikein hyvää kesää kaikille!
        Ollaan varovaisia täällä.

• 12+9
        62 kirjoitti:

P

Minulla tapaus jossa etunimi J, sukunimi S

• 62
        12+9 kirjoitti:

Minulla tapaus jossa etunimi J, sukunimi S

Nyt löytyi alempaakin Suomesta tuollainen persläpi. Miten helkutissa vedän puoleeni tollasia pettureita.
        Kaikki samat kusetusjutut kuin aiemminkin, plus lisäksi väitti omistavansa kunnolisen HD:n ja mökin.
        Mökki on sen hima ja moottoripyörä on kuppanen ikivanha japsipaska

• ....täällä...

vieläkään tajunnut pointtiasi...kuinka tää petti sut? Kun oli vaihtanut numeronsa - sun lopetettua soittelun...kun ei tahtonut tavata sua livenä...vaikka puhuikin maat ja mannut kanssasi puhelimessa. ?? Pettureita löytyy konkreettisemminkin, kuin puhelimessa puhumisen perusteella, eikä se tee ketään petturiksi. Tai sitt määkin olen, ko olen jutellu kaverin kaa yli 2v puhelimessa, niin yöllä kuin päivällä...kertaakaan ei olla livenä tavattu.
      Toi kertoo jo paljon, olipa sitt vapaa tai ei, ett tapaamisehdotuksen lyö leikiksi. Siitä ymmärtää jo vähemmän älykäskin jujun...luulisin.

• mikä lie tytöntyllerö

Tiäks,jotain sillä miehellä pielessä oli elämässään,sillä luulis olevan kiva tavatakkin jos niinkin kauan yhteyttä pidetty.Outoja on ihmiset.Unohda koko äijä.

• petetty62

..eli unohdin sen jätkän...ja katse eteenpäin :) mutta nettituttavuuden laitan omaan arvoonsa.

• >ajattelen..muutakin
        petetty62 kirjoitti:

..eli unohdin sen jätkän...ja katse eteenpäin :) mutta nettituttavuuden laitan omaan arvoonsa.

Hei!

Tuliko mieleesi, että tämä sankari saattaa istua vaikka pitempää kakkua? Kaikenlaisia ihmisiä saattaa olla sivuilla. Useimmin varmaan nopeaan tapaamiseen ei kukaan ole valmis, puhumattakaan jos elämäntilanne ei sitä salli.

• Mermaid0

Minulla ainakin on tapana ottaa selville miehen oikea nimi, osoite ja se puhuuko tämä totta esim. lapsistaan. Tietenkään en treffeillä näitä tietojani miehelle paljasta, mutta on järkyttävää, miten jotkut miehet esim. salailevat sitä, montako lasta on, ovatko naimisissa vai eivät... Miksette voi kertoa totuutta? Kyllähän totuus ennen pitkää selviää, vaikka suhde olisi miten lyhyt tahansa.

• petetty62

tämä herra ensin kertoi että hällä on 2 poikaa, ja sitten meni jokunen aika ja häneltä "lipsahti" että hällä on 3 poikaa!!!!!!!!!!!!!! että tällanen tapaus...lopulta en uskonut mitään mitä hän sanoi..nimensä valehteli, asuinpaikan ja lasten lukumäärän.!!! ja kaiken huippuna: hän kertoi olevansa uskovainen!!!!!!!!!

• Auringonlasku75

Hei petetty 62!
      Siitä on pitkä aika kun olet tänne kirjoitellut,mutta mulla on nyt samantapainen kokemus! Olisikohan tyyppi sama..?..

• mentor111

Onko nimeltään Pete?

• Uhriksi joutunut (N)

Onko selvinnyt onko kyseessä sama tyyppi?

• ääripäätäkö..

Mulla kanssa samanlainen tapaus menossa, voisiko olla sama tyyppi?

• huligane
        ääripäätäkö.. kirjoitti:

Mulla kanssa samanlainen tapaus menossa, voisiko olla sama tyyppi?

Ei kai samanlaisia kasva kuin sieniä sateella

• Urho74

Samainen tyyppi rellestää edelleen.

• vehy77

Pete on tuttu heppu vuosien takaa, raiskauksia, eläinrääkkäystä... Onhan hän jonkin sortin uskovainen, saatananpalvoja/satanisti lienee osuvampi määritelmä.

• Nyt riittää

Sä oot Teemu niin idiootti ku tääl kirjottelet nimimerkeillä!!! Lopeta toi! Ala elään omaa elämääs vitun mustasukkainen!!

• petetty62

Moi!

Sama heppu on ilmeisesti kyseessä, pitää olla todella varovainen sen hänen kanssaan. On mieleltään sairas.

• anneli81

On nyt päässyt (taas) irti järjen kahleista numerosta 0600 411633 on soitellut monille ihmisille keskellä yötä. Ihmisen täytyy olla todella sairas sekä rahan ahne kun ei hoidotkaan auta.

Pohjanmaa on saanut peten kautta huonoa mainetta, eikä loppua näy tulevan... paitsi Pohjanmaalle

• pettynytpetetty

Kolmea miestä olen tavannut ja koittanut seukata heidän kanssaa kys. alueelta.
      Kaikissa sama yhteinen ominaispiirre, rehellisyys on lukusinänsä, netissä roikutaan ja entisiä vihataan.
      Onkohan alueella oikeesti kunnonmiehiä lainkaan?
      En enää ihmettele, miten naiset siellä puhuvat ja suhtautuvat miehiinsä.
      Rehellistä vastausta ei saa kysymälläkään, vaikka niin kehutaan olevansa pohojammaalaasia..yksi niistä esiintyy treffeissä 2v nuorempana, yksi jahtaa paljon nuorempia vaikka paskaa on niskaan satanu, ja yksi istuu netissä etsimässä entisen kopiota - olen todella pettynyt näihin tapauksiin.
      Taitaa olla totta ettei S24 kautta todellakaan löydy kestävää parisuhdetta, hetken hurmaa vain. Vaikka aikuisten iässä jo ollaan.

• tulinentanssi

Minullakin samantyyppinen kokemus, tosin jonkun aikaa kirjoitellut, en ota niin vakavasti, mutta yllätyin kun sain kuvan. Aika salaista touhua tosin. Itse olen aika avoin asioissa, mutta ei hän. On kotoisin kanssa Etelä-Pohjanmaalta.
      Saa arvailla kokajan mitä toinen meinaa. Onkohan kaikki kotona sillä hepulla??

• Elisa82

Oliko sellainen tyyppi kuin ilmoitti olevansa?

• tulinentanssi

Kyllä on, ehkä kai sitten pettynyt monet kerrat, aukaisee jo vähän salaista arkkuaan. Aion kyllä jatkaa kirjoittelua.

• Urho74

Voi vittu miten tollaisten ihmisten annetaan olla vapaana? Petturit pitäs lopettaa ja tulisentanssin tapaisilta pitäisi uhrata ihmiskunnan hyvinvoinnin vuoksi.

Henki pois kun järkeä ei päässä ole.

• Petra80

tulinentanssi, et taida olla järjellä pilattu. Vai tulisilla hiililläkö tanssahtelet.

Jos on sama tyyppi josta täällä ja muualla puhutaan niin se on antanut itsestään fiksun kuvan, siteerammalla kuuluja filosofeja, Raamattua yms.

Raamatusta aika häveliäästi Kirjettä filippiläisille, Jesajaa, Johannesta... tietääpähän ainakin kuinka tehdä vaikutus tyhmiin uskoviin naisiin.

• tulinentanssi

En ole uskoinen! Eikä tämä mies tullut sivuilleni treffien kautta, vaan yhteisön kautta!! Hän ei ole kirjoittele mitään uskovaisten juttuja, vaan ihan normi elämästä! Mutta tietenkin olen vastaanottavainen..mistä tämä on oikein kotoisin..

• Muilui

Oletko tulinentanssi hämäläinen vai muuten vaan hitaasti oppiva? Ei siinä mitään väärä ole jos oman elämän pilaat, mutta näihin hippaloihin aina sekoitetaan muutkin, joka ei ole muille mukavaa.

• yksinäinenyökkö,,

Taidatte olla aika sekasin täällä. itäköhän pahaa siinä on jos joku kirjottelee normimiehen kanssa. Taidatte olla kateellista purukkaa, en kyllä ymmärrä????

• yökiitäjätär..

Hei vaan!

Teen töitä ihmisten parissa! Kerran sitten eräs nainen asteli liikkeeseen ja halusi varata ajan hååkampaukseen. Tilasi ajan kyllä ensin siinä sitten värjäykseesn ja yms.. No siinä sitten värjäsin häntä ja kiinnostuneena kyselin missä ovat tavanneet ja sitä rataa..He olivat tavanneet suomi.24 treffeissä..
      kirjoitelleet 2v..nainen oli juuri eronnut, kun olivat alkanet kirjoittelemaan. Mies oli ollut naimisissa. Jossain vaiheessa mies sinä aikanut eronnut. Ja he vaan jatkoivat kirjoittelua. Kunnes eräänä päivänä mies ehdotti tapaamista,
      He tapasivat ja rakastuivat, Tunnen nyt heidät molenmat.Ja ióvat todella onnellisia. Jokainen tarina on omanlaisensa ei ole väärin kirjpitella pitkään ei ole oikeaa tapaa.Näinkin voi tapahtua!

• rutsat

yökiitäjätär..

Pettäjää täällä jälleen puolustellaan.
        Hengiltä mokomat pitää laittaa

• oot hullu

Kuka idiootti puhuu puhelimen kautta 2 vuotta toisen kaa, eikä saa tapaamista aikaiseksi. jos kolmannella kerralla ei pyynnöistä huolimatta tule tapaamista niin kannattaa jättää siihen koko mies

• mahtavat puh.laskut

Onko kaitanaama Koskuelta?

• sardeli

Taitaa vainota nyt muakin.

En saanut tietoja numeron perusteella, saako prepaidin käyttäjää mistään selvitettyä?

Siis missä tämä petturi oikein oleskelee.
      Samalla saisi selvitettyä tyypistä ehkä muutakin

• Nyrkki55

Vitun Teemu! Panny saatana lopettaen jo!!!

• julia72

Pete on palannut haaskoille

• ouhouhy

Olisko pyörätuolis..

• huomannut

En ole tutustunut tähän "huijariin". Mutta näitähä riittää. Täällä miehiä; Nimimerkki, 64 v, Suomi (uusimaa, espoo jne) ei mitään muuta profiilissa. Tiedetään joistakin että seukkaa viikonloppuisin ja loma-ajat viettävät yhdessä naiskaverinsa kanssa, tai ovat aviossa/avoliitossa. Täällä esiinnytään poikamiehenä ja kerrotaan yhtä sun toista. Onhan näitä naisissakin. Mitä ihmeessä täällä roikutaan jos on kaveri olemassa. Varmaan olisi paikallaan erota suhteesta ja sit ruveta "saalistamaan".

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe