Olemme ostaneet vuosia sitten siideripakkauksen, jonka nyt sitten teimme.
Missään ei ollut mitään mainintaa päiväyksistä, milloin tuote mahdollisesti menisi vanhaksi. Hiiva ainakin toimi vielä ja kaikki muut vaiheet oli ihan ok, ainoastaan päärynäesanssi oli "hyytelömäistä", eli ohjeen mukaan se olisi pitänyt vain lisätä nesteeseen, itse liotin sen lämpimään vesitilkkaan. Jälkeenpäin jäin vain miettimään, että onko tuo aine saattanut olla jotenkin vanhentunut ja jos on, niin onko siitä jotain haittaa ja tuleeko vanhasta esanssista jotain "myrkkyä" siideriin? Vai menettääkö vain maun? (Lisäsimme kyllä uutta päärynäesanssia, koska maistamisen jälkeen en huomannut tuon alkuperäisen esanssin jälkeen juurikaan makua tai hajua päärynästä.)
vanheneeko siideripakkaus?
kokeilija..
1
464
Vastaukset
- monniguntg
Itse tein siideriä paketista, jossa oli päiväys mennyt vanhaksi. menivät piloille, haisivat aivan teinien kiljuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249