Cradle Of Filth ja Dimmu Borgir ovat olleet jotenkin goottien "tavaramerkkeinä". Että kaikki gootit sitten kuuntelevat cradlea ja dimmua ihan kikseissä ja on tosi truu gootteja.. jaa-a. Ja entä itse bändit? paskaa.. :D Dimmu on niin huono Black metal bändi et ihan oksettaa.. ja Cradlesta en edes ala puhumaan.. sitä ylikulutettua paskaa ja uu moon gootti kamaa.. -.-
Mistä lähtien
6
698
Vastaukset
- Shillis
Hyvin oikeassa olet.
Mutta olenkin pähkäillyt tässä, että voiko enään mikään uusi bändi olla "truu" saamatta teinimainetta ?- Geodesic Dome
ei tarvitse edes välttämättä kuunella mitään erityistä genreä tai bändiä ollakseen "truu gootti" Eikö elämäntapa, pukeutuminen ja ylipäänsä ns. "ajattelutapa" (en osaa paremmin sanoa :>) ole tärkeämpää kuin se että kuunteletkö Ultra Brutal Death metallia vai humppaa?
Mutta ymmärän toisaalta sen että halutaan joku oma genre tai bändi jota kuuntellaan onhan hevaritkin hevareita koska ne kuuntelee heviä :D mutta se on sitten ihan eriasia :D Yleensähän musiikki määrittelee nämä eri "tyylit" kuten vaikka hevarit ja hopparit yms. mutta on tietysti vielä fruittarit ja lissut. Mutta sitten gootit, vaikea aihe. Gootithan ottavat vaikutteita pukeutumiseensa keski-ajan gooteilta? (en ole varma asioista joten en yritä turhaan päteä) Eikö ne keski-aikaiset gootit ole sitten kaikkein truummat? Ja silloin tuskin kuuneltiin muuta kuin kirkko musiikkia ja jotain trubaduureja.
Joten, edelleen. :D mielestäni musiikilla ei ole merkitystä siihen oletko miten truu gootti vai et? - x6x6
Geodesic Dome kirjoitti:
ei tarvitse edes välttämättä kuunella mitään erityistä genreä tai bändiä ollakseen "truu gootti" Eikö elämäntapa, pukeutuminen ja ylipäänsä ns. "ajattelutapa" (en osaa paremmin sanoa :>) ole tärkeämpää kuin se että kuunteletkö Ultra Brutal Death metallia vai humppaa?
Mutta ymmärän toisaalta sen että halutaan joku oma genre tai bändi jota kuuntellaan onhan hevaritkin hevareita koska ne kuuntelee heviä :D mutta se on sitten ihan eriasia :D Yleensähän musiikki määrittelee nämä eri "tyylit" kuten vaikka hevarit ja hopparit yms. mutta on tietysti vielä fruittarit ja lissut. Mutta sitten gootit, vaikea aihe. Gootithan ottavat vaikutteita pukeutumiseensa keski-ajan gooteilta? (en ole varma asioista joten en yritä turhaan päteä) Eikö ne keski-aikaiset gootit ole sitten kaikkein truummat? Ja silloin tuskin kuuneltiin muuta kuin kirkko musiikkia ja jotain trubaduureja.
Joten, edelleen. :D mielestäni musiikilla ei ole merkitystä siihen oletko miten truu gootti vai et?olen suhteellisen paljon kanssasi samaa mieltä. tuskin 1600-1700 luvulla mitään sister of mercyä kuunneltiin, puhumattakaan bauhausista. nimittäin mielestäni yksi goottien tärkeä piirre, on se goottilainen ajattelutapa. HUOM! tämä on vain minun mielipiteeni, joten turha on kenenkään ruveta mulle angstaamaan.
- lähtien.
Joku saattaa sekoittaa ne sen takia että mm. naispuolisten blackmetaltyyppien laittautuminen festareille yms on vähän gootin tapaista, eli korsetteja jne. aika perseestä
- Tsatsatsaaah
Noilla bändeillä, kuten metallilla ylipäänsä, ei ole mitään tekoa gootin kanssa. Metallistit haluu vaan uskotella olevansa kootteja, ku se nyt on van niin kivan ja mystisen kuulonen 'arvonimi'.
Ttu. Metallipukeutumiseen sopisivat paremmin jotkut taljat ja luusta veistetyt nuijat kuin herkkä ja romanttinen goottipukeutuminen.. Goottivaatteet gooteille!- hihihih
Eikä siinä mitään pahaa oo, jos gootti kuuntelee joitain muutakin musaa, mutta sitä ei tarvitse gootiksi kutsua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717