tosinuija etsii itselleen paria....löytyiskö...!!!!?????????
Hellou hanibunnyt....
31
1019
Vastaukset
mä oon täällä mutta oon muija välikkö sillä joku saa ottaa nuijan paikan jos uskaltaa...
BBrunetti kirjoitti:
haniiii.....
tää oliki erilainen haku nyt...=;0))))ja mä kun luulin et pääsen kisaan mukaannnnnnnnn....*virn* oon niin pettuny et korkkaampa karjalan...sniiffff...
ilottu kirjoitti:
ja mä kun luulin et pääsen kisaan mukaannnnnnnnn....*virn* oon niin pettuny et korkkaampa karjalan...sniiffff...
sulla vaan ole fifi siel....ai ai ai...ja mulla kun rekku karkas....dii diiiii...otan sen kii perjantaina...=;0)))) vaiko ihan jellonaa metsästäis....=;0)
BBrunetti kirjoitti:
sulla vaan ole fifi siel....ai ai ai...ja mulla kun rekku karkas....dii diiiii...otan sen kii perjantaina...=;0)))) vaiko ihan jellonaa metsästäis....=;0)
fifi on nyt tunnet mut paremmin kun mä ite "nauraa"....pitääköhän munkin leijonaa mestästää junalla sinne ...hahaa ihan ku pääsisin ...*viheltää* fifii tänneeeee pos tiskipöydältääääää.....
ilottu kirjoitti:
fifi on nyt tunnet mut paremmin kun mä ite "nauraa"....pitääköhän munkin leijonaa mestästää junalla sinne ...hahaa ihan ku pääsisin ...*viheltää* fifii tänneeeee pos tiskipöydältääääää.....
lahden suunnalla on isot jellonat.....=;0))))))
BBrunetti kirjoitti:
lahden suunnalla on isot jellonat.....=;0))))))
tiiä vaikka tuusula lähtee liikkeelle...heh tulee lahden naapurikunnaks...
ilottu kirjoitti:
tiiä vaikka tuusula lähtee liikkeelle...heh tulee lahden naapurikunnaks...
säki voisit perjantaina tulla lahteen ja laittaa tääl hyrskyn myrskyn....oujeee jeee...=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
säki voisit perjantaina tulla lahteen ja laittaa tääl hyrskyn myrskyn....oujeee jeee...=;0)))
mä mitään laita hyrsyn..imuroin vaan heh...katotaan jos pääsen...nuijaaaaaa saattaa tullakkinnnnn...
ilottu kirjoitti:
mä mitään laita hyrsyn..imuroin vaan heh...katotaan jos pääsen...nuijaaaaaa saattaa tullakkinnnnn...
tosinuija varaa jo paikan pöydän alle...diiii diiii....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
tosinuija varaa jo paikan pöydän alle...diiii diiii....=;0)))))
ottaa viellä bissen heh...
ilottu kirjoitti:
ottaa viellä bissen heh...
*kattoo masua..* sikspäkki kaapissa...kumoaisko karhun vai nöyyy...hooo....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
*kattoo masua..* sikspäkki kaapissa...kumoaisko karhun vai nöyyy...hooo....=;0))))
masuu katon niin mulla on kaks fifii jo...mitä väliä muutama fifi päässy jo karkuun...hahaa...ei bisse lihota
ilottu kirjoitti:
masuu katon niin mulla on kaks fifii jo...mitä väliä muutama fifi päässy jo karkuun...hahaa...ei bisse lihota
ei lihota ei....*hipsii jääkaapille...*oujeeeeeeeeeeeeee karhu avattu....ottaisko sellaset kalsarikänät.....?=:0))))
BBrunetti kirjoitti:
ei lihota ei....*hipsii jääkaapille...*oujeeeeeeeeeeeeee karhu avattu....ottaisko sellaset kalsarikänät.....?=:0))))
"nauraa" kops putoo penkiltä ....mul ei oo housuja mut ota sää..
ilottu kirjoitti:
"nauraa" kops putoo penkiltä ....mul ei oo housuja mut ota sää..
sitä ollaan sitten ilman housuja.....
mullapa on taas seksikkäät villasukat jalassa....=;0)))))BBrunetti kirjoitti:
sitä ollaan sitten ilman housuja.....
mullapa on taas seksikkäät villasukat jalassa....=;0)))))on mullakin villasukat vauhhhhhh...oot toinen joka sanoo pervoks tänään vaikka on ollu ihan kiltisti johtuukohan se mun enkelimäisyydestäni...
ilottu kirjoitti:
on mullakin villasukat vauhhhhhh...oot toinen joka sanoo pervoks tänään vaikka on ollu ihan kiltisti johtuukohan se mun enkelimäisyydestäni...
öööh...sä et osaa kiltisti olla..niinkö en määkään....=;0))))
vai tosinuija..oot kattellu liikaa telkkaria...
jussi383 kirjoitti:
vois kyllä muutaman enkelinkuvan....
rinska tekee niit aina ku ollaan pihalla...=:0))))
BBrunetti kirjoitti:
rinska tekee niit aina ku ollaan pihalla...=:0))))
meinas iskee lukihärö...katoin et rinta:)))
- sitä uroilta
jussi383 kirjoitti:
pihalla,tupakilla....
jää kuin keltanen reikä lumihankeen )))))) meinaan nääs)))))
jussi383 kirjoitti:
meinas iskee lukihärö...katoin et rinta:)))
on rinnat mielessä....=;)
eiku rinska on se miun parempi puolisko....=;0))))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184