tosinuija etsii itselleen paria....löytyiskö...!!!!?????????
Hellou hanibunnyt....
31
1008
Vastaukset
mä oon täällä mutta oon muija välikkö sillä joku saa ottaa nuijan paikan jos uskaltaa...
BBrunetti kirjoitti:
haniiii.....
tää oliki erilainen haku nyt...=;0))))ja mä kun luulin et pääsen kisaan mukaannnnnnnnn....*virn* oon niin pettuny et korkkaampa karjalan...sniiffff...
ilottu kirjoitti:
ja mä kun luulin et pääsen kisaan mukaannnnnnnnn....*virn* oon niin pettuny et korkkaampa karjalan...sniiffff...
sulla vaan ole fifi siel....ai ai ai...ja mulla kun rekku karkas....dii diiiii...otan sen kii perjantaina...=;0)))) vaiko ihan jellonaa metsästäis....=;0)
BBrunetti kirjoitti:
sulla vaan ole fifi siel....ai ai ai...ja mulla kun rekku karkas....dii diiiii...otan sen kii perjantaina...=;0)))) vaiko ihan jellonaa metsästäis....=;0)
fifi on nyt tunnet mut paremmin kun mä ite "nauraa"....pitääköhän munkin leijonaa mestästää junalla sinne ...hahaa ihan ku pääsisin ...*viheltää* fifii tänneeeee pos tiskipöydältääääää.....
ilottu kirjoitti:
fifi on nyt tunnet mut paremmin kun mä ite "nauraa"....pitääköhän munkin leijonaa mestästää junalla sinne ...hahaa ihan ku pääsisin ...*viheltää* fifii tänneeeee pos tiskipöydältääääää.....
lahden suunnalla on isot jellonat.....=;0))))))
BBrunetti kirjoitti:
lahden suunnalla on isot jellonat.....=;0))))))
tiiä vaikka tuusula lähtee liikkeelle...heh tulee lahden naapurikunnaks...
ilottu kirjoitti:
tiiä vaikka tuusula lähtee liikkeelle...heh tulee lahden naapurikunnaks...
säki voisit perjantaina tulla lahteen ja laittaa tääl hyrskyn myrskyn....oujeee jeee...=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
säki voisit perjantaina tulla lahteen ja laittaa tääl hyrskyn myrskyn....oujeee jeee...=;0)))
mä mitään laita hyrsyn..imuroin vaan heh...katotaan jos pääsen...nuijaaaaaa saattaa tullakkinnnnn...
ilottu kirjoitti:
mä mitään laita hyrsyn..imuroin vaan heh...katotaan jos pääsen...nuijaaaaaa saattaa tullakkinnnnn...
tosinuija varaa jo paikan pöydän alle...diiii diiii....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
tosinuija varaa jo paikan pöydän alle...diiii diiii....=;0)))))
ottaa viellä bissen heh...
ilottu kirjoitti:
ottaa viellä bissen heh...
*kattoo masua..* sikspäkki kaapissa...kumoaisko karhun vai nöyyy...hooo....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
*kattoo masua..* sikspäkki kaapissa...kumoaisko karhun vai nöyyy...hooo....=;0))))
masuu katon niin mulla on kaks fifii jo...mitä väliä muutama fifi päässy jo karkuun...hahaa...ei bisse lihota
ilottu kirjoitti:
masuu katon niin mulla on kaks fifii jo...mitä väliä muutama fifi päässy jo karkuun...hahaa...ei bisse lihota
ei lihota ei....*hipsii jääkaapille...*oujeeeeeeeeeeeeee karhu avattu....ottaisko sellaset kalsarikänät.....?=:0))))
BBrunetti kirjoitti:
ei lihota ei....*hipsii jääkaapille...*oujeeeeeeeeeeeeee karhu avattu....ottaisko sellaset kalsarikänät.....?=:0))))
"nauraa" kops putoo penkiltä ....mul ei oo housuja mut ota sää..
ilottu kirjoitti:
"nauraa" kops putoo penkiltä ....mul ei oo housuja mut ota sää..
sitä ollaan sitten ilman housuja.....
mullapa on taas seksikkäät villasukat jalassa....=;0)))))BBrunetti kirjoitti:
sitä ollaan sitten ilman housuja.....
mullapa on taas seksikkäät villasukat jalassa....=;0)))))on mullakin villasukat vauhhhhhh...oot toinen joka sanoo pervoks tänään vaikka on ollu ihan kiltisti johtuukohan se mun enkelimäisyydestäni...
ilottu kirjoitti:
on mullakin villasukat vauhhhhhh...oot toinen joka sanoo pervoks tänään vaikka on ollu ihan kiltisti johtuukohan se mun enkelimäisyydestäni...
öööh...sä et osaa kiltisti olla..niinkö en määkään....=;0))))
vai tosinuija..oot kattellu liikaa telkkaria...
jussi383 kirjoitti:
vois kyllä muutaman enkelinkuvan....
rinska tekee niit aina ku ollaan pihalla...=:0))))
BBrunetti kirjoitti:
rinska tekee niit aina ku ollaan pihalla...=:0))))
meinas iskee lukihärö...katoin et rinta:)))
- sitä uroilta
jussi383 kirjoitti:
pihalla,tupakilla....
jää kuin keltanen reikä lumihankeen )))))) meinaan nääs)))))
jussi383 kirjoitti:
meinas iskee lukihärö...katoin et rinta:)))
on rinnat mielessä....=;)
eiku rinska on se miun parempi puolisko....=;0))))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124