saako laivaan jäädä ..

tukholmassa..

siis sitä olisin tiedustellut että olen lähdössä viking linen gabriellalla tai mariellalla helsingistä tukholmaan ja tukholmaa on niin monesti nähty että osaakohan kukaan sanoa saako laivaan/hyttiin jäädä siksi aika kun muut ihmiset ovat shoppailemassa.että onko siinä joku kielto.ja että siivoavatko ne siellä tukolmassa sitten hytit,vai vaan ne hytit jotka ovat vapautuneet.ei ole kiva jos oon siellä nukkumassa ja siivooja tulee..kiitos avusta.

13

4530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole hytistä

ulos ajettu, jos olen päättänyt laivaan jäädä.

Risteilymatkustajan hytit siivotaan vasta paluumatkalla.

• haluat sitä

mutta jos haluat, että hyttiä ei siivota, niin älä laita sitä korttia riippumaan oven kahvaan.

• jos et haluu

stokikseen, voit koisata ihan rauhassa, kukaan ei tule häiritsemään toisin kun tallinkilla jossa oville koputellaan vähän väliä "henkilökunnan" puolesta ja keskusradiosta tulee kuulutuksia jotka kuuluvat hyttiin, se ottaa päähän, Laatulaivayhtiön laivoilla reissatessa saat nukkua rauhassa myös koko satamassa oloajan jos haluat....

• henttu

Totta kai saa jäädä hyttiin ei ole pakko mennä maihin sillä se paatti ei lähde heti niin kuin Turusta tulleet laivat

• paljastaa

että olet lähdössä ensimmäistä kertaa risteilylle vaikka muuta esitätkin...

• jos se

Hehhee,pääseehän sitä stokikseen lentokoneellakin,nuija

• mutta,,,,,,,
        jos se kirjoitti:

Hehhee,pääseehän sitä stokikseen lentokoneellakin,nuija

lentokonetta et voi käyttää hotellihuoneena tukholmassa oloaikasi ajan.... HEH,HEH,HEEE,,,,!!

• ekakerta..
        mutta,,,,,,, kirjoitti:

lentokonetta et voi käyttää hotellihuoneena tukholmassa oloaikasi ajan.... HEH,HEH,HEEE,,,,!!

Hyttiin ja sitten ennen lähtöä pois ??

• jos naisella
        ekakerta.. kirjoitti:

Hyttiin ja sitten ennen lähtöä pois ??

on matkaan oikeuttava lippu. Ne tarkastetaan Ruotsissa samanlailla kun Suomessa laivaan mentäessä.

• Ketä yrität huijata?
        jos naisella kirjoitti:

on matkaan oikeuttava lippu. Ne tarkastetaan Ruotsissa samanlailla kun Suomessa laivaan mentäessä.

Siljalla on vain kämänen muoviportti, jonka aukeamiseen tarvitaan maihinnousukortti. Jos miehellä se on, portti aukeaa, ja akka ehtii mennä myös portin läpi laivaan. Kukaan ihminen ei lippuja tarkista, jos menee laivaan päiväsaikaan sisään.

• tallinkil paljoa
        Ketä yrität huijata? kirjoitti:

Siljalla on vain kämänen muoviportti, jonka aukeamiseen tarvitaan maihinnousukortti. Jos miehellä se on, portti aukeaa, ja akka ehtii mennä myös portin läpi laivaan. Kukaan ihminen ei lippuja tarkista, jos menee laivaan päiväsaikaan sisään.

sitten oteta huomioon turvallisuus näkökohtia, jos noin helposti pääsee laivaan kulkemaan.
        No ymmärtäähän sen kun tietää kuinka velkanen yritys on kyseessä, kaikki ylimääräset kulut vaan pois vaikka turvallisuuden kannalla.

• Anonyymi

Saa

• Anonyymi

Ei saa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe