Meillä on edessä nimenantojuhla. Lasta ei kasteta eivätkä he saa kristillisiä kummeja, mutta haltijakummit saavat eli aikuisen joka kuuluu lapsen elämään.
Haluiaisin tehdän haltijakummeille "kummitodistukset". Mitä niihin yleensä kirjoitetaan? Netistä en ole löytänyt. Jossain paikoissa myydään valmiita, mutta siellä ei kerrota mitä tekstissä lukee.
Osaisiko joku auttaa?
Pikku- Rasmuksen vanhemmat kiittävät
Haltijakummitodistukseen teksti
Hannaleenairmelijohanna
2
1588
Vastaukset
- Tilasin
Tilasin proseremonialta ko. todistukset, 3kpl 10.50 postikuluineen. Tulivat seuraavana päivänä. Hienot ovat, kivat tekstit. Kysy teksterjä niiltä suoraan!
- neña
Me suunniteltiin itse kummitodistukset (myös kirkkoonkuulumattomina). Kehitettiin 10 käskyn pohjalta 10 toivetta kummeille, millä tavoin "lapsi toivoo" kummien osallistuvan elämäänsä. Tehtiin kunnon kirjat kummeille, johon voi sitten itse lisätä kuvia ja muistoja lapsesta. Todistuksellahan ei ole muuta virkaa kuin toimia muistona kummeille joten sehän on itsestä kiinni mitä sisällöksi haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076