Lippujen trokausta on aina tapahtunu isojen konserttien yhteydessä. En ymmärrä miten tästä on tällä kertaa saatu nostettua näin iso haloo? Suomessa tää lippujen trokaus on vielä suhteellisen pientä verrattuna ulkomaille. Ennemmin kannattais liputta jääneitten syyttää esim. isoja firmoja, jotka varmasti on saanu ostettua konserttiin suuria määriä lippuja.
Jos et kerinny lippua saada ni maksa suosiolla nyt vähän enemmän tai kesäkuussa vielä enemmän. Mutta lopettakaa jo herran jumala toi vatvominen. Megadeth on kuitenkin aina kovempi bändi ku metallica. Ja EI en ole trokaaja, ja kyllä olen tulossa keikkaa katsomaan, kun satuin liput saamaan. Toisilla käy tuuri. Ehkä ensi kerralla minä jään ilman lippua ja ostan sen suosiolla silloin muualta ilman itkemistä ja valivalivalivali valittamasta!
turhaa
2
435
Vastaukset
- welcome home(sanitarium)
Periaatteesta piti ensi jättää heinäkuun keikka välii ku se on jo rahastus meininkiä metallicaltakin.En oo nähny ku -88jäähalli ja -04 stadionkeikat.Megadethikin just oli saunassa parivuotta sitte.Tuntuu metallicastaki tullu joku muotijuttu nykyää suurelle yleisölle.Diggaan niitten musiikkia vaikken paikalle pääsiskään ja trokarilta en lippua ottas,vaikka ilman saisin.Silti hommasin lipun bussifirman kautta missä kuljetus ym.jo lippupalvelun myynnin sold outin jälkee normi hintaa ku rupes huvittaa.Fiilinki pohjalta ite otan keikkoihin lähtemisen tai lähtemättä jättämisen.Jonottaminen on p....ä,viime keikan lipun myyntiin menin vasta 8.55 Stokan ovelle ku jokkut ruikutti siä:me on tultu niin ja niin monta tuntia sitten.So what,ku lipun myynti alkaa se alkaa sillo ku aika on kuka käskee siä majailla tunti tai viikko enne(starwars jutut erikseen).METALLICA on maailman kovin bändi mun mielestä joskus ollu oman tyylisessä musiikissaan,mutta makuasiat on makuasiaoita.Silti kunnon keikka takuuvarmasti on odotettavissa.Lämppäri kiinnostaa kans,viimeks Slipknot oli ok.mut ku ei tuntenu biisejä meni hukkaa sen jälkee tutustunu ja uppos.Heinäkuuta odotellaa(siinä välissä ozzy ja heaven and hell keikat)Metallica Rules !
- paska bändi
Herätkää nyt, Metallica on ihan paska bändi, pilannut jopa Thin Lizzyn Whiskey in the Jar`in. Vokalisti räkii yleisön niskaan, saatte vielä hivin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863