että täälä huuhaalla löytyy helpolla naisimmeisiä, siksipä päätin minäkin tulla kokeilemaan onneani.
Hän ei saisi olla laiha eikä lihava, pitkä eikä pätkä, ikääkään ei saisi olla liikaa eikä liian vähän ja hampaat pitäisi olla hyvät mutta ei liian isot.
Ei saisi olla liikaa pakkelia mutta ei liian vähänkään, pukeutuminen saisi olla hillittyä mutta ei tätimäistä. Löytyyköhän täältä tällaista naista?
Kuulin huhuja..
13
782
Vastaukset
- Sinisiivetär
kaikki, mutta entsä sinun mitat..ja muut hyveet paheista puhumattakaan..
- Ukon köllykkä
Ne ovat juuri samat mitä haen naisessakin, eli en ole laiha enkä lihava, pitkä enkä pätkä jne,
- Sinisiivetär
Ukon köllykkä kirjoitti:
Ne ovat juuri samat mitä haen naisessakin, eli en ole laiha enkä lihava, pitkä enkä pätkä jne,
oltaisiin täydellinen pari..
- Ukon köllykkä
Sinisiivetär kirjoitti:
oltaisiin täydellinen pari..
hyvin sopia yhteen..entä saapiko kysyä, käyttääkö neiti väkeviä, itse kun olen raivoraitis enkä tupakkiakaan pöllyytä?
- Sinisiivetär
Ukon köllykkä kirjoitti:
hyvin sopia yhteen..entä saapiko kysyä, käyttääkö neiti väkeviä, itse kun olen raivoraitis enkä tupakkiakaan pöllyytä?
paljon alkoholia, vaikka viinikellarin omistaakin, tupakkaa ei mene ollenkaan..
- yxtypy
viimein uutta verta huuhaalle.
Mä täyttäsin just noi vaatimasi ehdot. 40 miestä oon huuhaalla läpikäynyt, joilla on ollut pitkää, pätkää, paksua ja ohutta. Mutta nyt mulle tuli tunne, et meistä vois tulla vaikka ihan oikee pari.
Niin että kelpaanko? :=))))- Ukon köllykkä
olla kokemusta hm hm..saisiko vielä kysyä onko neiti kova syömään ja kuinka suuri on pankkitili?
- yxtypy
Ukon köllykkä kirjoitti:
olla kokemusta hm hm..saisiko vielä kysyä onko neiti kova syömään ja kuinka suuri on pankkitili?
tekisin sinusta onnellisen miehen :=))
Ruokaa menee kohtuudella, mutta joka ruokailun yhteydessä täytyy saada lasi punkkua, ja liköörisnapsi ruokailun lopussa, jotta ruoansulatus pääsee hyvään vauhtiin.
Tilillä on rahaa 50.000, mutta eihän se raha onnelliseksi tee :=)))) - Ukon köllykkä
yxtypy kirjoitti:
tekisin sinusta onnellisen miehen :=))
Ruokaa menee kohtuudella, mutta joka ruokailun yhteydessä täytyy saada lasi punkkua, ja liköörisnapsi ruokailun lopussa, jotta ruoansulatus pääsee hyvään vauhtiin.
Tilillä on rahaa 50.000, mutta eihän se raha onnelliseksi tee :=))))eihän se onnelliseksi tee mutta kyllä se kummasti rauhottaa rauhatonta sielua..entäpä tupakoipiko neiti kun käyttää väkeviäkin, minä olen raivoraitis mies kröh kröh..
- yxtypy
Ukon köllykkä kirjoitti:
eihän se onnelliseksi tee mutta kyllä se kummasti rauhottaa rauhatonta sielua..entäpä tupakoipiko neiti kun käyttää väkeviäkin, minä olen raivoraitis mies kröh kröh..
paljastuit, kun aloit köhimään :=)))
Mä poltan arkisin ilman ilolientä 2 tupakkia/ilta.
Ilolientä (punkkua) nautittuani(pari kertaa vuodessa) menee melkein aski/ilta.
Väkeviä en nauti, kun ainoastaan liköörisnapsin kerran päivässä ruokailun jälkeen.
Olen miedonpien juomien neitejä :=)))
- MimmiLigga
Tässäpä olisi sinulle tyrkyllä naisimminen. Minussa ei ole mitään liikaa eikä liian vähän. Vaatimasi osa-alueet menevät keskiarvon mukaan, myöskin kaikki ne mitä et edes hakemuksessasi luetteloinut. Kaikkien tutkimusten ja tehtyjen testien mukaan olen keskiverto ihminen, minussa ei ole mitään poikkeavaa puoleen eikä toiseen.
Nimimerkkisi "ukon köllykkä" tuo mieleeni ukon röllykän, joten ole hyvä ja lähetä valokuvasi, tahdon todistettavasti todeta ettet itsekään ole keskiarvosta poikkeava. Vaikka luonteeltani olenkin suvaitsevainen, en seurustelukumppanissani suvaitse poikkeamia keskinkertaisesta ihmisestä. olis sopiva..tyllerö, ei laiha, ei paksu jne. hampaat ku helmet, valkoset, muttei omat, siis sopivasti niitä, pakkelia..hhmm joskus liianki kans, joskus vähemmän, pukeutuminen sopivaa, ei paljon muttei vähänkään...ikkääki on just sopivasti vähän, ei paljo, pittuutta..no jos tommonen 63" jottainki, siinähä näitä henk.koht.tietoi, mite olis???
- mä taidan
olla juuri sopiva sulle:). Sovitaanko treffit vai kuin voitas muuten tutustua paremmin:)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144