saako kelalta vielä hoito rahaa vai millä nimellä se on jos jatkuvasti korvat tulehtunut ja lääkekuureja koko ajan ja minkä suuruinen se raha on jos saa. joskus maailmassa sellaista sai.
kelan hoitoraha/korva kierre
2
747
Vastaukset
- Milla.M
ehtona sen saamiseen on, että sairaus kuten esim. korvakierre kestää vähintään puoli vuotta. Hoitotuen määrä on vajaat 80 euroa/kk.
Minusta tuo tuen saamisen edellytys(6kk) on ihan syvältä, meillä lapsi sairasti korvakierteen reilut vuosi sitten, ruljanssia kesti reilut 4kk, mutta sairastelu vei tosi paljon rahaa lukuisten antibioottikuurien, korvien putkituksen ja lääkärireissujen vuoksi.- hoitoraha
Saa kelasta kun korvakierre 6kk. Ei tosin yhtä soittoa tarvitse olla mutta 6kk:n aikana 6 tulehdusta.
Lääkäriltä tarvitset todistuksen joka maksaa ja jota kela ei korvaa ensimmäisellä kerralla. Jos kuitenkin joudut toistamiseen hakemaan kelalta sairaan lapsen hoitorahaa niin silloin kela maksaa lääkärintodistuksen.
Meillä poika täytti reippaasti tuon 6 tulehdusta/6kk.
Tuubit olleet jo yli vuoden, silti tuubituksen jälkeen nyt jo 10. korvatulehdus :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294