ois yksi kysymys..
et mikä on se vuodenajoissa se pingviini nii miten sen saa tulemaan kotiin ja miten sen saa lemmikiksi? kerro tarkat tiedot pingviinistä ;D
Pingu???
4
351
Vastaukset
No mä en hirveesti viel tiiä siitä, mut mulla ainakin se käveli mun talon ohi syksyllä. Yritin silittää mut se ehtis mennä pois.
- Simoleon_
Mitä edes vastaat tähän viveca87, jos sinulla ei ole mitään tietoa?!
Pingviini tulee talvella, varsinkin jos pihassa on kalaa :P Se myös juttelee lumiukoille. - ..,.,,
Simoleon_ kirjoitti:
Pingviini tulee talvella, varsinkin jos pihassa on kalaa :P Se myös juttelee lumiukoille.pingviiniä ei saa otettua lemmikiks.
Simoleon_ kirjoitti:
Pingviini tulee talvella, varsinkin jos pihassa on kalaa :P Se myös juttelee lumiukoille.Simoleon_ Ai täällä ei saa sanoa edes mitään vähintä tietoa mitä tietää? tuo kyllä loukkasi minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164