uusi Twingo 8900 euroa plus tk 600

huomasithan

Huomasithan tämän päivän (03.03.) Hesarista Bilian tarjouksen Twingosta? Hinta nyt vain 8900 plus 600 toimituskuluja. Tuskin kannattaa maksaa käytetystä liikaa, jos uuden saa noin pienellä rahalla.

Jos ajaisin pelkkää työmatkaa (7 km per sivu), mulle kelpaisi Twingo mainiosti. On se vaan tosi hauskan näköinen laite, ja koska se on ollut jo tosi kauan markkinoilla samannäköisenä, eiköhän sen lastentaudit ole jo takana, sanoivat tilastot mitä tahansa

6

3749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R19

Ylivoimaisesti parhaiten hintansa pitävä auto kun Autopalstassa oli -04 Twingo 9500€

• huomasithan

Niin, kyllä 12.980 euroa 44 tkm ajetusta vuoden 2001 Twingosta kyllä äkkisältään kuulostaa kalliilta (tai sitten olen vaan köyhä). Lähetin myyjäliikkeeseen yhteydenottopyynnön, koska olen kiinnostunut tietämään miksi heidän yksilönsä kannattaisi ostaa. Siitäkin huolimatta että siinä on ilmastointi ja haitarikattoluukku ja metalliväri ja CD.

Jos joku tampio ihan oikeasti ostaa käytettyjä Twingoja tuohon hintaan, olen selkeästi väärällä alalla.

Muun merkkisissä autoissa hinta alenee siten että noin neljän vuoden ikäisenä arvosta on jäljellä puolet. Twingon kohdalla hintapyyntö on kuuden vuoden kohdalla kolmanneksen enemmän kuin mitä uusi maksaa.

• R19
        huomasithan kirjoitti:

Niin, kyllä 12.980 euroa 44 tkm ajetusta vuoden 2001 Twingosta kyllä äkkisältään kuulostaa kalliilta (tai sitten olen vaan köyhä). Lähetin myyjäliikkeeseen yhteydenottopyynnön, koska olen kiinnostunut tietämään miksi heidän yksilönsä kannattaisi ostaa. Siitäkin huolimatta että siinä on ilmastointi ja haitarikattoluukku ja metalliväri ja CD.

Jos joku tampio ihan oikeasti ostaa käytettyjä Twingoja tuohon hintaan, olen selkeästi väärällä alalla.

Muun merkkisissä autoissa hinta alenee siten että noin neljän vuoden ikäisenä arvosta on jäljellä puolet. Twingon kohdalla hintapyyntö on kuuden vuoden kohdalla kolmanneksen enemmän kuin mitä uusi maksaa.

Ei tarvitse ihmetellä kun sama firma saa Kiankin arvon säilymään;)

• mitä se
        huomasithan kirjoitti:

Initiale Paris maksaa Saksassa.
        Ko. malli maksanut uutena yli 20000€.
        Kyllähän 12000€ on raakasti liikaa, mutta toi on todella kallis erikoismalli.
        Voisin maksaa noin.about saman kuin uudesta karvalakista

• Twingo pois

Twingo on kehittynyt vuosia ja on taloudellinen ja mukava pikkuauto. Hinta putosi nyt oikealle ja edulliselle tasolle. Harmi vain kun tuon Volvon vetämä Bilia ei mainosta kunnolla tätä loistavaa tilaisuutta. Eipä ole kyllä näkynyt mainoksia tosi edullisesta Renault-Dacia Loganistakaan.

Twingo on lapsentautinsa kärsinyt se on hyvä auto ja nyt edullisempi kuin koskaan sillä uusi malli on tulossa.

Ehdottomasti juuri nyt kannattava ostos!
      Toivottavasti monikäyttöinen Logankin saadaan pian kehiin!!

http://laroumanie.free.fr/page/Dacia/dacia_logan_mcv_interieur.htm

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe