Kalustekauppa.com kerrossängyt

Laura 76

Olen tilaamassa nettikaupasta Fantasia- tai Unipuu-kerrossänkyä. Onko kokemuksia kyseisestä sängystä?

5

4190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

Meillä on Unipuu-kerrossänky. On todella painava... mutta tukeva sänky. Kun laittaa lapselle sellaisen 10 cm paksun patjan petarin niin jää mukavasti vielä laitoja eli ei ole pelkoa putoamisesta. Muutenkin Unipuussa merkit että patjan korkeudella. Myöskin tikkaat ovat tukevat. Ja tikkaissa parasta on se, ettei pienet taaperot yllä niitä kiipeämään kun ensimmäinen askelma on aika korkealla. Me laitetaan kuitenkin vanhemmalle lapselle, joka ylhäällä nukkuu, tukeva tuoli/rappunen tikkaiden alapäähän, jotta olisi helpompi yöllä esim. vessaan mennä.

Meillä ensin natisi, mutta sitten kiristettiin ruuveja eikä natise enää.

Parasta sängyssä on myös se, että aikuinenkin mahtuu hyvin siinä nukkumaan (80x200), sängyt saa myös erilleen. Meillä alapeti on joskus vaarin tai mummin käytössä. Nuorempi tykkää silloin nukkua vieraspatjalla...

Itse ostin unipuu-kerrossängyn huuto.netistä parilla sadalla eurolla.

• eus.

Älä hanki lainkaan kerros-sänkyjä, ellei ne ole aivan välttämättömiä.

Ensinnäkin niihin kyllästyy yleensä melko pian ja taasen on uusi rahanmeno.

Toiseksi ota huomioon turvallisuus,
      vaikka vain muutama lapsi tuhannesta putoaa kerros-sängystä,
      se on kovin ikävä jos se on oma lapsi.

Tuossa muutama vuosi takaperin, putosi lastemme liikuntakaverin pikkuveli,
      virtsarakko halkesi,
      koko perhe lopetti liikunnan kun tuli niin suuri masennus perheeseen.

En tiedä kuinka nyt on, mutta äiti ei pystynyt ainakaan vuoteen työelämään,
      vaikka on itse terveydenhoitaja.

• ggag

Kyllä kerrossänky on ihan turvallinen, kun on tarpeeksi korkeat laidat. Jos ei olis laitoja ollenkaan, niin sitten en kyllä antais lasten nukkua
        enkä nukkuis itekkään yläpetillä.
        Useimmat kerrossängyt on muuten sellasia, että niistä saa erotettua kaksi tavallista sänkyä,
        joten ei tarvi sitten ostaa uusia sänkyjä.

Edellinen, voitko kertoo lisää siitä virtsarakon halkeamisesta, meni vähän ohi.
        Kuoliko lapsi?

• kestävää on!!!

Unipuusta sen verran, että joskus 10 vuotta sitten ostettiin sellainen mulle ja mun siskolle. Nykyään niissä nukkuu meidän 17-vuotiaat sisarukset. Ne on tosi kätevät ja kestävät!
      Ja jos joskus käy niin, että lapset menee omiin huoneisiin, ei muuta kun toinen sänky pois.
      Eli kestää läpi lapsuuden.

• isoiskä60v

kun ostin sängyn,
        ostin heti parisängyn olin siloin 16 v

löysin siten tyttöystävän 18v
        menenimme naimisiin,
        sänky on kelvannut ja kestänyt jo 45 vuotta ja edelleen kestää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe