huomio keikalla...........just one look :)
miten saada
8
807
Vastaukset
- alusta asti...........
artistin huomaamaan itsenne edes katseen ajaksi...
- Pandemonium^
Noh,en nyt tiedä,silleen saanut "huomiota".. Jos HIMiä ja Ville Valoa tarkoitat,niin kyllä keikalla melko edessä ollessani aika monta kertaa katseet kohtasivat. Yhden kerran vähän pitempään. Mutta eivät artistit ajattele fanejaan (oletan ainakin) mitenkään yksilöllisinä,vaan mitä enemmän porukkaa kattomassa,sitä parempi. Ja that's it.
- Myrskykatti
Vilauta, kyllä se huomaa.
- borje
Myrskykatti kirjoitti:
Vilauta, kyllä se huomaa.
hello myrskykatti :) toivoo :Borje...small world :).eturiviin...............
- Myrskykatti
borje kirjoitti:
hello myrskykatti :) toivoo :Borje...small world :).eturiviin...............
Olin ihan varma että kyseessä olet sinä, siksi vastasinkin samalla tavalla kun viimeksi.
- borje
Myrskykatti kirjoitti:
Olin ihan varma että kyseessä olet sinä, siksi vastasinkin samalla tavalla kun viimeksi.
mie mie :)
- fannoutunut fani
provinssissa 2006 ainakin sai kun vaan huuteli kaikkee villelle "jätä röökis jämät mulle.." ja valo vasttas et ei taida olla ikää tarpeeksi.
- borje
jos tuolle asteelle pääsis..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985