Muistatteko vielä nettisaitin joka listasi 20 mailamn tunnetuinta julkkista? Tai siis ilmeisesti kyse oli HETKEN PUHUTUIMMISTA tyypeistä mutta silti lista oli täynnä mokia.
-missä oli Madonna listalta(kuuluis #1)
-paris,jessica Simpson ja LIndsay Lohan kuuluismapia kuin Agilera(ei tod)
-onko Kate Moss muka oikeasti sijalla 15??
Listalla tosiaan löytyi mokia ja kaikkea....
Muistatteko vielä listan maailman....
6
336
Vastaukset
- Erizo
... koottu Uusi-Seelantilaisesta näkökulmasta. Siellä on varmasti ollut joitain eri ihmisiä otsikoissa kuin täällä Euroopassa. Esim. Madonnan kiertue oli juuri Euroopassa silloin, kun tuo Uusi-Seelantilainen lista julkaistiin toisella puolella maailmaa.
Samanlaisia tapauksia löytyy täältä kotosuomestakin. Kun Pink kävi keikalla Helsingissä, niin kuinka ollakaan nainen sai heti jonkun Emma Gaala -ehdokkuunen. Tuskin olisi tullut, jos ei olisi Suomeen tullut. - huora
ketä kiinnostaaa Christiina! se on saanu "kuuluisuutta" vaa paljastelemalla!!!!
Christiina on naaaaaaaaaaaaaaartttuuuuuuuuuuuuuu!- soimaa?
Tunnetko ihan henkilökohtaisestikin?
Tarvitaan yksi narttu tunnistamaan toinen! - jumalauta
Miten säälittävää. Eikö äiti opettanut että kateus on rumaa? Olet niin pakkomielteisen kiinnostunut Christinasta että löydät kyllä aikaa tulla haukkumaan sitä tänne foorumille. Voi voi, säälittävää, ei voi muuta sanoa..
- "pakkomielteinen"
jumalauta kirjoitti:
Miten säälittävää. Eikö äiti opettanut että kateus on rumaa? Olet niin pakkomielteisen kiinnostunut Christinasta että löydät kyllä aikaa tulla haukkumaan sitä tänne foorumille. Voi voi, säälittävää, ei voi muuta sanoa..
Jooo mä en kyllä pätkäkään kaattellinen jolle
Christiinalle. Taiat näköjää ite olla kateellinen
sille ku kerta ite väität et mä oisin. yyyyyyyyyyyyyyyöööööööööööööökkkkkkkkkkk........
Mielummin vaikka perskärpäselle.
- "narttuu"
MINÄ EN OLE MIKÄÄN YLEINEN HUORA KUTEN SINÄ!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174