Veeti?

-suhmu-

Ollaan laittamassa pojalle nimeä Veeti.. kolmanneksi nimeksi tulisi Petteri (se on isän toinen nimi) mutta mitä siihen väliin?? vai kuulostaako pelkkä Veeti Petteri hyvältä ?

10

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa pohtiva

Mietitty ihan samaa, siis Veetiä.
      Toisena nimenä olis Mikael mut 3. nimestä ei mitää käsitystä...

• palautetta

jaa että kahdelle Veetille sitten mietittäisiin nimiä? :) miksikäs ei.

Veeti Petteri- kävisi ihan mukavasti noinkin. mutta..
        Veeti Juho Petteri
        Veeti Tomi Petteri
        Veeti Anssi Petteri
        Veeti Jimi Petteri
        Veeti Iiro Petteri
        Veeti Jyri Petteri
        Veeti Pyry Petteri- tämä on ehkä parhain minusta.

*ja laitetaanpas sitten toisellekin samalla; Veeti Mikael olisi pelkällänsä myös kiva ihan niinkuin tuo edellinenkin.
        Veeti Jani Mikael
        Veeti Aapo Mikael
        Veeti Samu Mikael
        Veeti Ville Mikael
        jotenkin minä kiinnyin heti pelkkään Veeti Mikaeliin.

• äittä_2005

Meidän poika sai nimekseen Veeti, isänsä ja molempien pappojensa (kiva yhteensattuma) mukaan kolmas nimi on Tapani. Veeti Tapani. Tuo kuulosti minun mielestäni myös jokseekin "tönköltä" ja keskeneräiseltä joten päätin ennen pojan syntymää että hänestä tulee Veeti Antti Tapani.. Sattuipa poika syntymäänkin Antin päivänä.. ;)

Kyllähän näitä kivoja nimiä löytyy ja teidän pitää valita se mikä mielestänne eniten rimmaa Veetin ja sen toisen/kolmannen nimen kera.. Lykkyä tykö.Hyvä tulee :)

Tuntemani Veeti-pojat on muuten aika vilkkaita..mistähän johtuu :)

• Veetin äiti

Minusta Veeti Petteri kuulostaa kivalta.

Itse annoimme pojallemme nimeksi Veeti Valtteri.

Veeti on ihanan nimi!

• -suhmu-
        Veetin äiti kirjoitti:

Minusta Veeti Petteri kuulostaa kivalta.

Itse annoimme pojallemme nimeksi Veeti Valtteri.

Veeti on ihanan nimi!

kiitoksi palautteesta..eiköhän myö pojasta tehdä Veeti =) on sitä jo muutaman päivän ajan kuulosteltu ja alkaa tuntumaan hyvältä!!

• veeti poika
        -suhmu- kirjoitti:

kiitoksi palautteesta..eiköhän myö pojasta tehdä Veeti =) on sitä jo muutaman päivän ajan kuulosteltu ja alkaa tuntumaan hyvältä!!

Meidän poika on myös Veeti, Veeti Aleksanteri ja 4kk ikäinen Vertti poika . Ihania nimiä kumpiki............

• Veeti yök
        veeti poika kirjoitti:

Meidän poika on myös Veeti, Veeti Aleksanteri ja 4kk ikäinen Vertti poika . Ihania nimiä kumpiki............

ei hyvä

• Anonyymi

Nimi
      Pakko,koneet jne. Veeti ei kävele,mitä huutelet perään katsoja TV Veetiä ei näy huoli.

• Anonyymi

AUNE VEETI KESKUSTELUT jANIN MUUMMU PAREMPI HEIDI KERTAA

• Anonyymi

Veetistä: mielestäni se on hirveä nimi, enkä ikinä voisi antaa lapselle sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5199
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      521
      1755
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe