Mistähän saisi hammasrattaan, jossa n.24 hammasta 45 asteen kulmassa ja halkaisija olisi n.45 mm ?
Kiitos
HAMMASRATAS
7
966
Vastaukset
- OOn nähny
Vaihteistoissa suurinpiirtein semmoisia kyllä on.
Kun ankkurin akselilla on ohut vinohampainen kärki, niin seuraava ratas on iso vinohampainen. - vanhassa
auton tunkissa tai separaattorissa. Kaikki kulmavaihteet ja tasauspyörästöt voi nuuskia.
- traktorin MF165
nostovarren korkeudensäätö oikealla puolella. Siinä on kulmarattaat ja veivi.
- Kumpaa
Kumpia sinä tarkoitit, kartiohammmaspyörää vaiko tasaselkäistä, jossa on vinot hampaat?
- Kauko Säädin
Tarkoitin noin 4 mm leveää, tasaselkäistä, jossa hampaat 45 asteen kulmassa.
- raksu...
Kauko Säädin kirjoitti:
Tarkoitin noin 4 mm leveää, tasaselkäistä, jossa hampaat 45 asteen kulmassa.
Kuvaukseesi sopivia hammasrattaita löytyy vaikka kuinka paljon, mutta jos se aiotaan saada toimivaan hammaskosketukseen, niin kuvauksesi ei riitä. Kuvauksesi vastaa esimerkiksi WV Syncron vaihdelaatikossa olevan nopeusmittarin rattaan kuvausta. Olen nimittäin joskus tehnyt sellaisia.
Mitä materiaalia hakemasi rattaan täytyy olla ja olisiko parempi hakea ratasparia? Käyttötarkoitus? - Kauko Säädin
raksu... kirjoitti:
Kuvaukseesi sopivia hammasrattaita löytyy vaikka kuinka paljon, mutta jos se aiotaan saada toimivaan hammaskosketukseen, niin kuvauksesi ei riitä. Kuvauksesi vastaa esimerkiksi WV Syncron vaihdelaatikossa olevan nopeusmittarin rattaan kuvausta. Olen nimittäin joskus tehnyt sellaisia.
Mitä materiaalia hakemasi rattaan täytyy olla ja olisiko parempi hakea ratasparia? Käyttötarkoitus?Materiaali muovia. Ratas tulee Brion lasten kangaspuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106