voitin lahjakortin kahden yön fraser island self drive safari juttuun ja kahteen yöhön hostellissa (http://www.palaceadventures.com/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=27)
mutta en pääse lahjakorttia käyttämään kun se viimeinen käyttöpäivä on ennen kuin kerkeän lähtemään sinne. viimeinen käyttöpäivä olisi tämän kuun viimeinen (31.3.2007). Lahjakortin hinta on 155$AUS (retken hinnat kuitenkin vaihtelevat 145-239) sen mukaan montako henkilöä on autossa on) mutta mä voisin myydä sen 130 dollarilla tai parhaan tarjouksen mukaan :P Onko kukaan kiinnostunut ostamaan? Olen itse sydneyssä helpointa olisi vaihtaa lahjakortti käteiseen täällä, mutta kyllä se rahat tilille lahjakortti postiin menetelmälläkin onnistuu. kiinnostuneet ottakaa yhteyttä elisarantalainen@yahoo.com
fraser island self drive safari ahjakortti myynnissä
lamington
1
348
Vastaukset
- -may 2007 -
Ei kannata lähteä self-driveen Frasier Islandille ;) Maailman suurin hiekkasaari. Mitäs teet kun kumi jää sudittaa tai rengas puhkee? Plus saaren ainut kauppa on tietenkin kallis, joten kannattaa ottaa paketti missä tulee myös safkat. Lisäksi saaresta saa niin paljon enemmän irti kun on hyvä opas mukana.
Ehdottomasti suosittelen matkaopasta ja matkaa esim 2 päivän safarille Frasier Island Company:lta. Opas Steve on osaava ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309