Olisiko kellään hyviä vinkkejä vinojen silmien meikkaamiseen? Itselläni on melko voimakkaasti vinossa olevat silmät enkä haluaisi välttämättä korostaa sitä vahingossa lisää. Ei sillä että en pitäisi silmistäni. Mutta olen saanut jotenkin sellaisen kuvan että vinot silmät eivät ole yleisen mielipiteen mukaan kauniit. Onko tämä totta? Itse pidän kyllä silmieni muodosta.
En ole aasialaista-syntyperää... Ihan suomalainen.
vinojen silmien
meikkaus
2
425
Vastaukset
- näin on
Vinot silmäthän juuri ovat todella kauniit. En ole koskaan kuullut, että vinoja silmiä pidettäisiin rumina. Eikös meikilläkin monesti yritetä saada silmiä näyttämään vähän vinommilta jos ne eivät sitä luonnostaan ole?
- Seungri mies
Itse olisin halunnut sellaiset silmät, kuin aasialaisilla koska ne ovat todella kauniit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813