vivaro täristää

eli vivaro täristää ajossa kaheksankympin jälkeisissä nopeuksissa..täristys alkoi aika yllättäen ja on pahentunut pikkuhiljaa,tuskin renkaiden tasapainotus on noin nopeesti muuttunut eli mahtasko vika olla nivelissä? minkälaisilla kilometrimäärillä muiden vastaavista autoista on niveliä mennyt? itselläni nyt 35 tuhatta kilsaa mittarissa..

13

4560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanteessa

jokin kolhu?

• en kyl huomannut kun niitä tutkailin,mut tarviikin katsoa tarkemmin.ei myöskään ollut mitään isoja kuraklimppejä jotka vois ton aiheuttaa. kait se tarvii huoltoaika tilata kun on viä kolme viikkoa takuuta jäljellä..

• kuskin puoleinen

alapallo oli hivenen väljä, joten vaihdatin molemmat.
      Useita kertoja on mulla kadonnut lyijypainoja peltivanteista, erilaisista syistä johtuen.
      Liimapainojen irtoileminen on vieläkin yleisempää aluvanteista, vaimon auto on tästä hyvä esimerkki.
      Siis tarkista tasapainotus renkaissa, sieltä se vika löytyy.

• m.a

..voi olla kiero.

• TDS-jani

meni molemmat alapallot 40Tkm kohdalla... Muuten on pelannut, kuin unelma.

Voi se täristys tulla vetaristakin.

• vanteissa ei oo kolhuja,painot on joka renkaassa. tota vetoakselia ei varmaankaan kotikonstein pysty toteamaan onko kiero vai ei. mites noi alapallot oireilee,jos on loppu?ravistaako se rattia sillon,vai veteleekö ohjaus?

• tojoko

vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

• tuo liittyy
        tojoko kirjoitti:

vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

tähän ketjuun? Hä!

• ex pakukuski
        tuo liittyy kirjoitti:

tähän ketjuun? Hä!

varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

• elmeri22
        ex pakukuski kirjoitti:

varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

mahtuu pieneen hiaceen, jne....

Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

• elmeri22 kirjoitti:

mahtuu pieneen hiaceen, jne....

Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

• puuhapena kirjoitti:

jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

• voi olla!
        puuhapena kirjoitti:

ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

Ekaks ei ollu vanteissa mitään kun ne tarkistit mut sit yhtäkkii löytykin julmetut "kurapallot" vanteista!!!VOI HYVÄ LUOJA!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe