vivaro täristää

eli vivaro täristää ajossa kaheksankympin jälkeisissä nopeuksissa..täristys alkoi aika yllättäen ja on pahentunut pikkuhiljaa,tuskin renkaiden tasapainotus on noin nopeesti muuttunut eli mahtasko vika olla nivelissä? minkälaisilla kilometrimäärillä muiden vastaavista autoista on niveliä mennyt? itselläni nyt 35 tuhatta kilsaa mittarissa..

13

4647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanteessa

jokin kolhu?

• en kyl huomannut kun niitä tutkailin,mut tarviikin katsoa tarkemmin.ei myöskään ollut mitään isoja kuraklimppejä jotka vois ton aiheuttaa. kait se tarvii huoltoaika tilata kun on viä kolme viikkoa takuuta jäljellä..

• kuskin puoleinen

alapallo oli hivenen väljä, joten vaihdatin molemmat.
      Useita kertoja on mulla kadonnut lyijypainoja peltivanteista, erilaisista syistä johtuen.
      Liimapainojen irtoileminen on vieläkin yleisempää aluvanteista, vaimon auto on tästä hyvä esimerkki.
      Siis tarkista tasapainotus renkaissa, sieltä se vika löytyy.

• m.a

..voi olla kiero.

• TDS-jani

meni molemmat alapallot 40Tkm kohdalla... Muuten on pelannut, kuin unelma.

Voi se täristys tulla vetaristakin.

• vanteissa ei oo kolhuja,painot on joka renkaassa. tota vetoakselia ei varmaankaan kotikonstein pysty toteamaan onko kiero vai ei. mites noi alapallot oireilee,jos on loppu?ravistaako se rattia sillon,vai veteleekö ohjaus?

• tojoko

vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

• tuo liittyy
        tojoko kirjoitti:

vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

tähän ketjuun? Hä!

• ex pakukuski
        tuo liittyy kirjoitti:

tähän ketjuun? Hä!

varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

• elmeri22
        ex pakukuski kirjoitti:

varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

mahtuu pieneen hiaceen, jne....

Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

• elmeri22 kirjoitti:

mahtuu pieneen hiaceen, jne....

Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

• puuhapena kirjoitti:

jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

• voi olla!
        puuhapena kirjoitti:

ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

Ekaks ei ollu vanteissa mitään kun ne tarkistit mut sit yhtäkkii löytykin julmetut "kurapallot" vanteista!!!VOI HYVÄ LUOJA!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe