Tupac Shakur

LiTtLE aNGeL

Niin tietäiskö joku että mistä kaikesta 2pac jotu istuun (siis oleen linnas) ja mistä se sai syytteitä..?

11

757

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • An Outlaw

ainakin se sai syytteen raiskauksesta tai mikä sexuaalinen hyökkäys nyt olikaa, ja siitä se joutu ainaki linnaan.. en mä muista tiedä...

• Rock *

siis SHAKUR istunut raiskauksesta?! MITÄ?? onko totta...? en oo koskaan kuullutkaan. voi juma nyt meni kunnioitus sitäkin kohtaan..

• Lyrical Terrorist
        Rock * kirjoitti:

siis SHAKUR istunut raiskauksesta?! MITÄ?? onko totta...? en oo koskaan kuullutkaan. voi juma nyt meni kunnioitus sitäkin kohtaan..

Shakur istu jonku vuoden raiskauksesta.

• kultanaamio
        Rock * kirjoitti:

se istu nimenomaan EPÄILTYNÄ raiskauksesta.

• Naapurin setä
        kultanaamio kirjoitti:

se istu nimenomaan EPÄILTYNÄ raiskauksesta.

siis se sälli istu raiskauksesta. Kyllä mä tiedän

• Anonyymi
        Rock * kirjoitti:

ei ollut raiskannu ketäön, muistaajseni pelkkä lavastus mut sai tuomion sit kuitenki seksuaalisesta häirinnästä.

• pannulappu.

Tupacia syytettiin n.20 vuotiaan nuoren naishenkilön raiskaamisesta, jota hän ei koskaan tehnyt.Nainen oli kopeloinut Tupacia New Yorkilaisessa klubissa yhtenä iltana.Muutama päivä myöhemmin Tupac oli kahden kaverinsa kanssa hotellihuoneessa ja toinen kavereista soitti kyseisen naisen paikalle.Tupac vei naisen toiseen huoneeseen, jossa nainen hieroi Tupacia ja he suutelivat.Kaksi kaveria pöllähti huoneeseen ja he alkoivat vikitellä naista.Tupac käveli ulos huoneesta. Tupacin ollessa muualla nukkumassa he raiskasivat naisen.Tupac sai syyt niskoilleen jutusta.Tupacia ei´tuomittu vankilaan raiskauksesta vaan "sexual assault" suomennetaanko se sitten seksuaalisesta hyökkäyksestä. Tupac joutui vain väärään paikkaan väärään aikaan väärien ihmistenkanssa.

jotain muuta kysyttävää..?

• Lyrical Terrorist

Mistä toi tieto on hankittu, nimittäin Tupachan istui pari vuotta raiskauksesta? Eli miten se todettiin vasta sitten jälkeenpäin eikä oikeudenkäynnin vaiheessa?

• pannulappu.
        Lyrical Terrorist kirjoitti:

Mistä toi tieto on hankittu, nimittäin Tupachan istui pari vuotta raiskauksesta? Eli miten se todettiin vasta sitten jälkeenpäin eikä oikeudenkäynnin vaiheessa?

lähde on www.finnishpac.net kun en osannut asiaa itse muotoilla..

mä en syvemmin tästä asiasta tiedä, joten voin kyllä kysyä yhdeltä "kaverilta" jolla on vastaus melkein kaikkeen jos asia liittyy pacin asioihin.. mutta noin se meni, siitä olen aikas varma.

• Brenda
        pannulappu. kirjoitti:

lähde on www.finnishpac.net kun en osannut asiaa itse muotoilla..

mä en syvemmin tästä asiasta tiedä, joten voin kyllä kysyä yhdeltä "kaverilta" jolla on vastaus melkein kaikkeen jos asia liittyy pacin asioihin.. mutta noin se meni, siitä olen aikas varma.

Kiitos pannulappu, meinasin juuri saman kirjoittaa. Eli 2pac ei raiskannut tätä naista.

• thupac

Tupac on sanonut että lapsuus naisvaltaisessa perheessä sai hänet kunnioittamaan naisia. Ei se ois mitenkään voinu raiskata ketään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3265
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1767
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1379
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe