ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ RUOALLA!!!

toukokuu69

Niin, älkää oikeesti sikailko ja leikkikö ruualla koulussa! Siis varsinkaan koulussa!! Oikeesti sama tapa näkyy työpaikoilla, armeijassa sun muilla paikoilla, että jos jotkut heittelevät esim. kurkunpalat leivästä, mutta muut tykkääö kurkusta, kurkkua ei saa kukaan.
Ihan kun meidän koulussa! Mun lempi leipä on sämpylä, muuta en syökkään. Ja omenastakin pidän. Niin Meidän koulun jotkut (vain jotkut) oppilaat heitteli aina leivät ja omenat lattialle. Ei ole mun vika, mutta sitten kokit ei tehnykkään enää sämpylää eikä tarjonnu omenaa, koska jotkut heittelivät niitä lattialle! Niiden joidenkin sikojen takia yli 300 OPPILASTA ei enää saa sämpylää eikä omenaa koulussa. Ärsyttävää, älkää alentuko sellaisee.

5

959

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku jokunen

Meillä ei koulussa koskaan saakkaan omenoita taikka sämpylöitä. Eiku sämpylän saa laskiaisena, välissä hilloa ja kermavaahtoa. Mut muuten ei kyllä saa. Eli tervetuloa meidän ihan normaalien kouluruokailijoitten pariin. Tämä se vasta on muukaavaa. Mut samaa mieltä kyllä, että tyhmää heitellä omenoita ja sämpylöitä, ruokaa ylipäätään.

• Kouvolan ruokaílija

Meillä ei ole ikinä ollut mitään laskiaispullii koulussa tai muita herkkuja paitsi kerran pingviinituutti. Taitaa meillä mennä huonoiten ;)
        Mutta eipä sitä gourmeeta niin tarvitse jos jokunen päivä on syötävää ruokaa.

• toukokuu69

Ymmärrän, mutta oon tottunut siihen, että kerran tai pari viikossa saa sämpylää ja omenaa (saamme omenaa ja sämyplää, kun on keittoa, ja keittoa on jotain 1-3 kertaa vikkossa), niin tuntuu jotenkin tylyltä nyt, kun on keittoa muttei sämpylää. Tiedän, täytyy vaan tottua tähän :/

• on ihan
        toukokuu69 kirjoitti:

Ymmärrän, mutta oon tottunut siihen, että kerran tai pari viikossa saa sämpylää ja omenaa (saamme omenaa ja sämyplää, kun on keittoa, ja keittoa on jotain 1-3 kertaa vikkossa), niin tuntuu jotenkin tylyltä nyt, kun on keittoa muttei sämpylää. Tiedän, täytyy vaan tottua tähän :/

huippu tuo kouluruokailusysteemi. Itsekin sen vasta kouluni lopetettuani ja ulkomaille lähdettyäni tajusin. Kaikki ulkomaalaiset kaverini on olleet ihan suu auki, kun olen kertonut, että Suomessa on joka päivä ilmainen kouluruokailu. Eli vaikka joskus ruoka ei olekaan juuri sitä mitä olisitte toivoneet, niin neuvona vaan, että se on kuitenkin asia jota kannattaa arvostaa!

• Niiskutin...

Oon ihaa samaa mieltä !! Meidänkin koulussa, jotkut aina nirsoilevat ruualle, itse yritän olla ihan hiljaa. Meidän koulussa ei tosin kokit tee ruokaa, joten ne ei voi tehdä lakkoa, esim. sämpylöiden tekemiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe