L`Amourha on Siekkareiden levy ja sen loistelias avaus biisi L´amour... Jep jep... Mutta osaisiko joku kertoa mitä kyseiset sanat tarkoittavat?
L`Amourha?
5
883
Vastaukset
- eräs vanha cowboy
Öö avausbiisi sillä levyllähän on Peltirumpu. Ja l'amour meinaa rakkautta ja l'amourha ei tarkota mitään.
- Nuorena syntynyt
Kiitoksia paljon! Kai se lehmipoikaa on uskominen! Kun lonkalta vetäen osasi biisinkin sijoittaa omaan paikkaansakkin. Asia vain alkoi häiritsemään eikä sanan googlettamasesta ollut apua eikä möyskään netin sanakirja kyennyt minua auttamaan...
Eli suuret kiitokset tästä niin pienestä mutta niin tärkeästä tiedosta...
Teholla siitä selviää!
- moikk...
armomurha suomeks
- tietostoimstomuistos
jossain lapussa oli levytys sessioissa lukenu l´amour niihin aikoihin ku sitä levyä tehtiin ja orma oli lisänny siihen sanaan ihan ohi mennen ton ha-päätteen ja devade
- Plekktrumm
L'amourha on ranskalais-suomalainen yhdistelmä rakkautta ja murhaa.
L'amourder taas on ranskalais-englantilainen yhdistelmä samasta asiasta, koska L'amourderhan oli englanniksi esiintyvä Sielun Veljet.
Ismo leikkii kielellä kuin pikkutyttö nukeilla.
Ja mielipiteenä: L'amourha on kenties maailmankaikkeuden hienoin äänite. Siekkarien DVD:ltä löytyvä L'amourderin Tin Drum taas on mielipuolisen värisyttävä kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728