Kuka tosiaan haluaisi matkustaa kyseiseen maahan? Taitaa olla ainoa eurooppalainen diktatuuri maassa? Onkohan tämä edes kovin turvallinen maa? Itse epäilen sitä. Mitä sanotte luvusta että siellä olisi muka vain 2% työttömiä valtion virallisen kannan mukaan?
http://www.kookas.fi/articles/read/3861
Kuka tänne
3
1363
Vastaukset
Kyllä Valko-Venäjä varmaan Euroopan sisällä diktatuurisin valtio on, ei sitä käy kieltäminen. Ei se kuitenkaan matkailijalle vaarallinen ole ja rikollisuus siellä vähemmän näkyvää kuin esimerkiksi Venäjällä tai Ukrainassa. Tietysti jos matkailija alkaa ottaa kantaa politiikkaan tai tapaamaan muita kuin Lucastron kanssa samanmielisiä poliittisia aktivisteja, tietysti riskikerroinkin kasvaa. Jos mielenosoituksen seuraaminen voi olla riskaabelia. Sama tosin pätee Venäjälläkin, sielläkin sivulliset saavat usein pampusta.
Työttömyys on ihan oikein 2%, mutta se millaista palkkaa sillä saa onkin toinen juttu. Valko-Venäjällä ei ole paljoa rikkaita vaan jengi on aika tasaisen köyhää. Jos vaan kaikki turhat pantaisiin kilometritehtaalle niin totta kai työttömien määrä nousisi. Ei Suomessakaan työttömyyttä olisi jos kaikki kortistosta pantaisiin peruspäivärahan hinnalla istumaan konttoreissa, lakaisemaan katuja ja täyttämään tehtaita...- avi
kyll siell oli ihan kiva ja turvallinen. paljon polisea oli.passin tarkastus joka paiva ainakin kymmenen kerta.mut 24 tunti saa olla ihan missa kujassa vaan,vaikka votkan
- TTKK
Maa on turvallinen. Turvallisempi kuin Suomi. Ruoka on erittäin hyvää ja halpaa. Olen käynyt siellä ja mitään ongelmia ei ollut. Ihmiset ovat ystävällisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279