ÄRSYTTÄÄ! Miks ne ei jaksa tehä sitä uutta sivua?!
On jo kulunu ties kuinka kauan ja aina siellä lukee "TULOSSA PIAN",joo tosi pian! Mikäköhän psyaniden,hemityksen ja muiden käsitys on "pian"-sanan merkityksestä? :P
Okei,ei ollu tarkotus laittaa noin valittavaan sävyyn.Anteeks.Mutta kuitenkin
MonsterDiscoHell
7
744
Vastaukset
- maltilla mennään
ehkä uusi sivusto on jo tekeillä, mutta uskon että se ei ihan hetkessä valmistukaan.
malttia.. ;)- Monsterdiscohell!
Sen sivun ylläpitäjä psyanide on matkoilla ja se ei pysty tekemään matkallaan hommia.Ehkä siksi sivuton rakentamisesssa kestää vähän aikaa.
- pazinen
niinpä.sivustosta saattaa tulla niiiiin iso että niillä kestää vähän aikaa
- a_loser
Ei sitä levyä päivässä tehä, tai jos tehään niin se ei oo tehty niin huolella.Ja se saattais olla aika paskaa kuunneltavaa.Joten mä jaksan ainakin oottaa, kuitenkin kun oon lordi-fani niin annetaan lordin tehdä se levy huolella :D
- aloittaja
Kuka tässä on mistään levystä puhunu?!
Kyse oli monsterdiscohellistä,lordin sivuista.Tiedätkö edes niitä? - vanha tuttu
aloittaja kirjoitti:
Kuka tässä on mistään levystä puhunu?!
Kyse oli monsterdiscohellistä,lordin sivuista.Tiedätkö edes niitä?aaaaargh!mä en kestä.ne on sitä sivua tehny varmaan jo uuden vuoden loputtua mutta ei se vieläkään oo valmis.kai sen psyaniden olis jo pitäny tulla lomalta mutta se sivu ei oo vieläkään valmis.hmm...jotenkin musta tuntuu ettei se sivu tuu ikinä valmiiks
- vanha tuttu
no niin.ei ne sivut valmistunu.ne ei tuu ikinä valmistumaankaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012