Olen nyt pulvälissä viittäkymmentä oleva naisihminen. Olen huomannut että meillä on pitkiä haluttomia kausia. Nuorempana mies torjui useasti mun lähentelyt. ja kolmikymppisinä oli tosi pitkiä taukoja. Mutta ei se vaivannut samalla tavalla. Nyt vanhempana kun on heikompi itsetunto muutenkin, niin sen laitta heti sen piikkiin että o rupsahtanut eikä kelpaa toiselle. Nuorempana sitä vain kohautti ja soitti kavereilleen. Tai lähti istumaan iltaa kaveriporukan kanssa. Nyt vain satuttaa ja tulee harmitus. Ja kun tietää ettei nää ilot enää kauan kestä.
haluttomuus pahempi vanhemmilla pariskunnilla
3
913
Vastaukset
- puoliso
lääkäriin, hänen testoteroni tuotanto on hiipuhut, vaiva on helppo hoitaa ja taas haluttaa...
- .....
kai se on normaalia ku ikää tulee niin ei sitä enää silleen kiinnosta olla ja jaksakaan.mun mies on 44 ja ite 39.niin kyllä olen huomannu jo meilläkin miten ei seksi enää maista ku ennen.saattaa mennä viikkokin ihan kevyesti ettei tapahu mitään ei haluta niin ei haluta ja se on onneks molemminpuolista ettei meillä toinen vaan ole se jota ei kiinnosta.
- Essiliini
Teillä ei haluta joka viikko. Meillä mies on "antanut" viimeksi kesäkuun alussa ja sitä edellisen kerran marraskuussa. Tästä ei kyllä enää paljon huumoria revitä vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096