15.12.2006 sain C:n inssin läpi, eikä vieläkään ole tullut ilmoitusta hakea väliaikaista ajokorttia. Kauan sellaisen tekemisessä meneekään? Kyse on BC-kortista ja autokoulu käyty Länsi-Vantaalla. Paperilappusen viimeinen voimassaolopvm oli 15.01.2007.
Kauanko kortin saamiseen menee?
5
1024
Vastaukset
- minäkin sain kortin 15.12.06
Ei sieltä taida mitään ilmoitusta tulla, olis täytyny käydä itse kyseleen sitä korttia noin kahden viikon päästä siitä inssiajosta, katsastusasemalta. Minä ajoin inssin 15.12., ja hain kortin 29.12.
- ............
Sun tosiaanki olis pitäny mennä hakemaan se kortti katsastuskonttorilta kahden viikon päästä hyväksytystä ajokokeesta, mitään ilmotusta siitä kortista ei erikseen lähetetä. Itse suoritin C:n 21.2 ja kortin hain 7.3.
Kun sait tutkinnon läpi, niin sinulle olisi kyllä pitänyt kertoa, että mitään ilmoitusta sulle ei tule. Jos eivät kertoneet,niin:
Meet vain ko. tutkintopaikkaan ja otat rahaa muistaakseni 27€.
Siellä se kortti odottaa.
Kysele lisää, tai mee kattoon ake.fi/ajokortit?....Sieltä löytyy aika paljon sivuja ja tietoo ko. asioista.- Autoilija*
Siellähän se kortti odottikin ottajaansa. Tuo pari vko kuulostikin tutulta.. mutta tuosta noutamisesta ei ole minkäänlaista muistikuvaa. Kiitos kuitenkin vinkeistä!
- katsastuskonttorilta
Noin 2 viikkoa siinä aina menee, ja sitten se kortti haetaan itse sieltä katsastuskonttorilta. Ne ei sieltä mitään ilmotuksia lähetä että kortti on nyt valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803