toljo...*
ja kaikki mukaan......
"se oli viuhahdus......." ja niin edes päin....
*toljo.....*
18
932
Vastaukset
- Ajankulu
öinen tosi viuhahdus,,,,,,
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
Ajankulu kirjoitti:
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
irwinin biisi.....=:0))))
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
irwinin biisi.....=:0))))
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
- Kylli.Kyllä
Ajankulu kirjoitti:
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :)) Kylli.Kyllä kirjoitti:
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))noin miekii sen muistin....
asiaa puhut hauska biisi...=:0)))- Ajankulu
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))ne sanat, ja alkukohta mistä se tehtiin, ihan oikein.
- helikoppi
mutta vain takaapäin.
- helikoppi
BBrunetti kirjoitti:
*toljo..' takaapäin...????
olen niin helvetin ruma
helikoppi kirjoitti:
olen niin helvetin ruma
sitä mieltä...että kukaan ei ole ruma...mut tää miun mielipide...=:0)))
..taaskaaa..toljo..torso korso..kyrsä kylpä??
BBrunetti kirjoitti:
noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))
..joo ookoo.. asia selvä..
- koala
viuhahdus missä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134