toljo...*
ja kaikki mukaan......
"se oli viuhahdus......." ja niin edes päin....
*toljo.....*
18
941
Vastaukset
- Ajankulu
öinen tosi viuhahdus,,,,,,
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
Ajankulu kirjoitti:
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
irwinin biisi.....=:0))))
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
irwinin biisi.....=:0))))
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
- Kylli.Kyllä
Ajankulu kirjoitti:
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :)) Kylli.Kyllä kirjoitti:
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))noin miekii sen muistin....
asiaa puhut hauska biisi...=:0)))- Ajankulu
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))ne sanat, ja alkukohta mistä se tehtiin, ihan oikein.
- helikoppi
mutta vain takaapäin.
- helikoppi
BBrunetti kirjoitti:
*toljo..' takaapäin...????
olen niin helvetin ruma
helikoppi kirjoitti:
olen niin helvetin ruma
sitä mieltä...että kukaan ei ole ruma...mut tää miun mielipide...=:0)))
..taaskaaa..toljo..torso korso..kyrsä kylpä??
BBrunetti kirjoitti:
noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))
..joo ookoo.. asia selvä..
- koala
viuhahdus missä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164